ergernis.

ik heb dit al wel vaker gemerkt op girlscene enzo, dat als je ergens een topic over maakt dat mensen dan altijd gelijk zeggen: ZOEKFUNCTIE, zijn al 10 topics over, blablabla. oke, met dat hele afval-gebeuren snap ik het wel want anders zou het daar helemaal vol mee staan, maar als het bijvoorbeeld gaat over iets wat voor iedereen anders is, of als je iets wilt kopen ofzo maar je weet niet of het nog in de winkel is en daar zijn wel topics over maar dan van 5 maanden geleden, dan heb je er toch niet zoveel aan? en als iedereen steeds de zoekfunctie zou gebruiken dan zouden er bijna geen nieuwe topics komen, want over alles is bijna al gepraat. ik zeg niet dat iedereen het doet hoor het moest er gewoon ff uit ;p

Dat zijn heel vaak de ‘ik verveel me’
‘ik vind hem leuk, wat moet ik doen?’
‘IK ZOEK DIT’ - topics

Daar zijn GENOEG topics van en het is gewoon heel irritant om 3 miljoen keer hetzelfde te lezen.

idd en soms heb je misschien een vraag maar die kun je dan ook gewoon stellen op het forum dat over dat onderwerp gaat

waarom al de grote algemene topics als iedereen weer kleine topics opent? vind het volkomen terecht hoor, alleen zeggen ze het soms wat bot

Ik vind dat er soms wel echt topics geopend worden die gewoon TE onzinnig zijn. Topics waarbij je het antwoord binnen 2 seconden op google had kunnen vinden of topics waar er al 3333 topics van geopend zijn op het forum of topics die gewoon nergens op slaan en te kinderachtig voor woorden zijn.

Dat, en ik vind ook dat er op sommige (nieuwe) topics ook heel bot op de vraag wordt gereageerd.

http://forum.girlscene.nl…rg_h/list_messages/194528
Dit bijvoorbeeld. Ik zeg niet dat ik het wel een ‘goed’ topic vind, maar dat kan toch ook aardig gezegd worden? (En dan bedoel ik van beide kanten.)

^Probleem is dat het niet uitmaakt. Ik zeg het vaak aardig en dan wordt er ook stom gereageerd.
En dit meisje zit heeft al 2 ‘sterren’ dus ik vind dat zij onderhand wel moet weten hoe het werkt hier.
En mensen kunnen ook zelf nadenken.

Ja, dat klopt. En ik vind ook dat de topicstarter hier zelf ook niet zo aardig op reageert. Maar vind niet dat iedereen dan maar faal enzo moet gaan reageren. Dat maakt de sfeer toch helemaal niet leuk meer?

Ik geef altijd dan een klein antwoord op de vraag, en het woord zoekfunctie. Dan komt het wat minder ‘bot’ over :slightly_smiling_face:.

Dat klopt inderdaad.

Wat ik trouwens ook irritant vind, naja, niet irritant, maar gewoon vaag is dit:
Topicstarter: weten jullie blablabla?
Reactie 1: ja hier blablabla
Reactie 2: ja hier blablabla
etc… dus allemaal antwoorden
Reactie 10: weet ik niet
Reactie 11: ja hier blablabla
Reactie 12: geen idee :blush:

Wat voegen reactie 10 en 12 toe? Bovendien weten ze het nu wel, want ze hadden de andere reacties kunnen lezen.

^Daar heb je ook gelijk in.