'ergens wat drinken'

hey meiden,
Misschien de meest stomme vraag…
Ik heb afgesproken met een jongen die ik leuk vind om naar de bioscoop te gaan maar nu stelde hij voor om daarvoor ‘nog even wat te drinken ergens’ maar ik weet dat nooit zo goed… hoe dat moet ofzo… in een cafetje dan ofzo? of waar? en wat moet je drinken voor het normale…? Thee? Gewoon waar je zin in hebt?
En is dat niet stom ofzo?
Please kan iemand me uitleggen hoe dit werkt ? :bowing_man:

Zoals je ook gewoon met je vriendin ergens gaat drinken.

Gewoon in een cafe’tje of iets dergelijks ja. En je kunt toch gewoon nemen waar je zin in hebt? De ene keer neem ik wijn, chocomel of gewoon cola, maakt toch niets uit.

Je gaat ergens naartoe waar je wat kan drinken, zoals een café inderdaad. Je bestelt wat je lekker vindt, je biedt aan dat je je eigen drankje betaalt (dat zal hij aannemen of weigeren). Dan ga je lekker kletsen. Mag alcoholisch zijn maar thee is ook gangbaar, of een ice tea of cola.

Dank jullie wel!
Ik ben er achter gekomen dat het blijkbaar in mijn hoofd veel moeilijker en ingewikkelder is dan dat het eigenlijk is… het punt was ook dat ik nog geen alcohol mag (bijna 17) maar dat het mss wel stom was om dan bv een ice tea te bestellen…

Is niet stom hoor! Maak je niet druk en veel plezier gewenst. :slightly_smiling_face: geniet ervan.

Daar is echt niets stoms aan hoor.

Het is juist stom om ietste drinken wat je niet lust, of alcohol te nemen terwijl dat niet mag. Gewoon lekker drinken wat je lekker vind en inderdaad, het is net zoals met vriendinnen wat drinken!

Awhh bedankt voor jullie lieve berichtjes! Dit heeft me wel geholpen… Thanks! x

Dit. En praat wat met elkaar en wees jezelf.