Erge vermoeidheid.

Ik weet dat jullie allemaal geen dokters zijn, maar ik vroeg me af of iemand dit ook heeft…

Ik heb sowieso sinds vorig jaar in de zomervakantie last van hoofdpijn, dat is nu pas veel minder geworden. Ik ben wel vaak duizelig en ik was een paar weken geleden nog ziek, maar dat was gewoon een griepje i guess. Maargoed, ik heb nu al een maand ofzo dat ik tussen de middag nog even 3 uurtjes ga slapen en ben dan NOG STEEDS moe. Het is ook niet zo dat ik slecht slaap. Ik moet 9 uur naar bed. Het is wel zo dat ik soms in de nacht wakker word, maar ik val dan na een paar minuten ook weer in slaap… Ik heb ook minder eetlust en ben vaak duizelig.

Dus even voor de duidelijkheid: Ik slaap om 9 uur, slaap gelijk na school thuis nog zo’n 3 of 4 uurtjes, en val dan om 9 uur alsnog moeiteloos in slaap…

Heeft iemand dit ook, of weet iemand wat dit is? D:

dokter en laat je bloed testen!

misschien iets met je schildklier, of pfeiffer?

Heb je verder ook last van je keel enzo, was het daar ontstoken enzo. Verder hoe ben je moe? Klinkt misschien raar maar toen ik pfeiffer had, voelde ik me heel anders moe dan normaal als ik moe was. Als ik kijk naar mijn eigen ervaring denk ik niet dat je pfeiffer had, maar goed kan bij iedereen anders zijn. Zou wel even naar de dokter gaan want het is niet gezond!

Ik heb wel last van mijn keel gehad, maar geen keelontsteking ofzo… Ja en inderdaad, het voelt anders aan dan normaal…

Nee geen keelontsteking, maar de klieren die in je keel zitten, links en rechts van je keel, zijn die gevoelig, dik, opgezwollen? en heb je wondjes in je mond? en idd laat je gewoon even testen bij de dokter voor de zekerheid… want als je pfeiffer hebt kan je het inderdaad best goed merken, het is heel anders moe dan normaal een keer moe zijn :wink:

Het klinkt als pfeiffer, heb het ook. Ik had ook minder eetlust, sliep ontzettend veel en ook 's middags. Als je ook nog opgezwollen klieren hebt dan zal het idd wel pfeiffer zijn. Maar ik zal als ik jou was sowieso even naar de dokter gaan en een bloedtest afnemen.

Ik heb wel een wondje in mijn mond.

ik zou ind. ff naar de dokter gaan,dan weet je teminste wat het is :slightly_smiling_face:

De huisarts is slecht van ons, toen ik zo’n half jaar hoofdpijn had zeiden ze elke keer weer iets anders en ze gokken elke keer maar wat. Mijn moeder moet nog veranderen van huisarts.

^Zou toch maar heen gaan als ik jou was, je klachten vertellen en een bloedtest aanvragen.

Ik zal het mijn moeder vragen, maar mijn moeder maakt altijd na een laaaaaange tijd pas afspraken. :confused: Ze vergeet het steeds.

bel dan zelf ‘hoi met… ik wil een afspraak maken want ik heb dit en dit en dit’ ‘oke je kan om 2 uur’ ‘oke tot vanmiddag’
is niet moeilijk

Mag een kind dat wel doen? o.o

Probeer het.
Maar ik snap je gedoe met de dokter hoor, ik heb ook een vreselijke dokter en irritante moeder -.-

En ik heb trouwens dat mijn buik trilt (?!) :s naja de binnenkant voel ik dan trillen huh