erge ruzie

heej meiden
ik heb een probleem met een vriend van me.
Ik heb blijkbaar iets lopen te vertellen terwijl ik er helemaal niks van af weet, maar ik weet niet hoe ik het weer goed kan maken!!!
Hij smsde vandaag zelfs dingen als: ‘neehoor, ben niet boos. Je kan alleen sterven aan aids’. Dat hij dit naar me stuurde deed zoveel pijn. Ik heb al genoeg problemen vorig jaar gehad en heb er nu geen zin. Ik zit nu zelfs dingen te verzinnen hoe het zal zijn zonder mij. Ik voel me eenzaam en niemand begrijpt mijn problemen. Maar ik wil dat deze ruzie gauw over is, maar hoe moet ik dat doen? ik begin zelfs bang voor hem te worden, maar we zitten wel in de zelfde les morgen. Please help!!!

Wat een loser. Ik begrijp niet dat je bevriend met hem wilt zijn.
In ieder geval. Hij heeft er duidelijk geen behoefte aan om het op dit moment uit te praten. Laat het een tijdje rusten. En bang voor hem? Kom op. Je zult wel vaker door jongens gekwetst worden. Doe normaal zeg.
Je hoeft toch morgen niet tegen hem te praten. Negeer hem gewoon en trek lekker met je vriendinnen op.

heel erg bedankt voor je reactie ik wordt er in ieder geval weer wat vrolijker van, maar pfff.
Hij is ook nog eens één van de populaire jongens :bored: ik ben er eigenlijk bang voor dat ze zich allemaal tegen me keren. Ik hoor nu al roddels over mij.

ik weet zelf ook niet wat ik heb gedaan ??

Je weet dus helemaal niks van de situatie? Niet eens wat er mogelijk gezegd kan zijn of wie er mogelijk betrokken waren?

Als het iets is wat jij misschien en een paar anderen weten, moet je hem aanspreken daarop.

Hij noemt zichzelf een vriend, maar hij gelooft niet dat je niets hebt gedaan? Nou, wat een goede vriend!
Laat hem lekker populair doen en laat het rusten. Hij gelooft liever onzin dan dat hij een vriendin gelooft.

En jij wil hem nog als vriend? Meid…zo´n iemand is geen echte vriend.

ik weet hij is misschien geen echte vriend maar ik kon wel goed met hem praten :frowning_face:

Ugh. Ik kan er echt niet tegen als mensen dat soort dingen zeggen. Bah.
Ik zou hem links laten liggen, maar ik snap dat dat lastig is. Kan je niet gewoon face to face met hem praten, vragen wat er aan de hand is en uitleggen dat jij er niks mee te maken hebt? Als hij dat niet accepteert, his loss.

Echt vreselijk! Maar hij vindt het vast alleen maar geweldig dat hij het allemaal in de hand heeft. Het zal vast allemaal mee vallen, hij doet nu vreselijk stom, maar hij weet ook best dat jullie morgen weer samen in de klas zitten. Het komt allemaal wel goed, probeer er niet al te veel aandacht aan te geven!

Wat is het probleem? Ik snap je niet.

Je hebt een ex-vriend die nu een klootzak is: dumpen dus.

ik zou het zo aanpakken:
reageren op zijn sms: sorry, maar hoe jij tegen mij doet vind ik niet kunnen. als er iets is kan je dat ook normaal met mij bespreken.
en verder zou ik hem nergeren, ga hem niet lopen smeken om het goed te maken. want als ik het zo lees heb jij niks verkeerd gedaan.

Je moet je eigen problemen van verleden jaar los laten, die hebben hier niets mee te maken.
Sms die vriend dat je het erover wilt hebben met hem. Dat hij een uitleg verschuldigd is en jij je fout in ziet.
Hij kan hier op reageren en dan doe jij je verhaal.
Wilt hij niet? Dan is dat kut, maar de vriendschap niet waard.

Dit. Als de vriendschap het waard is zullen jullie er heus wel samen uit kunnen komen.

heel erg bedankt voor jullie reacties wise my luck today!!

…Wish me luck today :’)?^

Hopelijk is alles goed afgelopen

nou jongens vandaag heef ie eindelijk weer normaal gedaan jeeeej :flushed: al zal ik hem nooit meer helemaal vertrouwen!!!

Waarom zou je daar blij om zijn? hij zegt zelf dat hij wilt dat je aids hebt

ja idd.

uhm ja das waar. :cold_sweat:
Maar ik zal ook noooit meer veel met hem praten maarja
ik ben al blij dat het geruzie nu over is pff