erge maagpijn?

hey girls

sinds vanochtend heb ik erge maagpijn. het komt en het gaat weer. het is een beetje in het midden van mijn buik, het is geen menstruatiepijn. ik hoef ook niet naar het toilet. het is een heel vreemd soort pijn, heb dit nog niet eerder gehad. alleen nu wordt het steeds erger… het is een heel vervelend gevoel en soms steken. ik kann ook niet rechtop staan. heb al aantal paracetamol genomen maar dat helpt niet… iemand die dit herkent of tips heeft?

xx

Ik heb er geen ervaring mee en ben ook geen dokter dus ik spreek geen waarheid, maar ik dacht meteen aan een blindedarmontsteking? In dat geval moet je direct naar je huisarts.

oh dat klinkt wel eng :[ dankjewel

Blinde darm onststeking is onderin je buik (: Dus wees daar maar niet bang voor. Je praat over het midden van je buik maar je maag zit onder je borsten dus als het daar niet is zijn het gewoon je darmen. Is opzich niet enorm raar hoor maar daar kan ik weinig over zeggen want ik heb een slechte maag en darmen dus ik weet niet of af en toe pijn wel of niet normaal is :’) Kan zijn dat je gewoon last hebt van een verstopping in het begin van je darmen. Ik zou morgen nog even aankijken als ik jou was en als het niet over gaat de dokter bellen.

oke dankjeweL! <3

Wat bij maagpijn vaak helpt is een melkproduct of iets met prik erin (: Geen idee wat dat laatste doet maar t helpt wel :’) En melk zorgt er voor dat er een laagje op je maag komt waardoor de irritatie afzakt.

thanks!:smiley:

Ik drink dan een beetje yoghurt, dat werkt wel fijn bij mij :slightly_smiling_face: