Erge blaasonsteking

Hai meiden,

Ik heb sinds eergister blaasonsteking ik heb het in april ook 1 keer gehad, maar niet zo erg… Mijn onderrug doet verschrikkelijk pijn en ik kan haast niet lopen. ben vandaag ook niet naar examen eco gegaan, want dat zou ik niet 2 uur vol kunnen houden.
Ik heb een kuur van 5 dagen van de dokter gekregen, ik drink cranberrysap, slik vitamine C en gebruik veel pijnstillers.

heeft iemand tips om deze hel te kunnen overleven?:x

Oei vervelend! Ik zou niet weten wat je kunt doen eigenlijk, heel veel rusten en misschien is veel in bad of onder de douche wel prettig?

Ik heb het chronisch.
Had het ook onder mijn eerste examen, leuk dat bloed plassen.

Maarja, je kan ibrupufen (weet niet hoe je het schrijft) nemen, dat is ontstekings remmend.
Naar de wc gaan als je echt moet. Niet voor maar een druppel maar ook niet te lan wachten.
Dikke onderbroeken aantrekken, het daar warm houden.
Verder wat jij al zei.

& heel hard op je trui bijten als je moet plassen.

Ja, i know, ik lig al 2 dagen in bed maar zelfs normaal liggen doet pijn, alles doet pijn in mn rug en in mn buik… En we hebben alleen een douche en dat is zoo erg niet comfortabel met deze rugpijn:(
maar toch bedankt xxxx

Ah wat vervelend, alleen plas ik gelukkig geen boed. Thanks iig!

ibuprofen

Iemand nog tips om die rugklachten te verminderen?

ik heb dat denk ik altijd al wat gehad, altijd doet het pijn, en ik moet om de 10 a 15 minuten zo nodig naar de wc dat ik echt wel moet gaan.
maar heb het mijn hele leven al weet ook geen tips, wel dat je goed en warm ondergoed aanmoet.
x

Ik gebruik altijd tijgerbalsem als ik last van mn rug heb … maar dat is meestal voor vastzittende spieren. Bij mn gewrichten wil t ook wel es helpen, want als het ingesmeerd is wordt het gigantisch warm. Misschien voor jou ook lekker ? Of een kruik erop leggen ?

Zelf had ik een paar jaar terug een ontsteking tussen twee wervels, deed ook ontzettend veel pijn in mijn onderrug. Maar wat ik dus deed, was staan als een zwangere vrouw =P Ik stond dus met een holle rug, buik naarvoren, en mijn handen zegmaar in mijn rug om het te ondersteunen. Het zag er niet uit, maar het hielp wel. Voor de rest weet ik het niet, ik verging zelf ook van de pijn als ik maar één kleine beweging maakte.

Thanks ya’ll! Alleen die tijgerbalsum gebruik ik never nooit meer want ik ben er allergisch voor haha :stuck_out_tongue: Ben net gemasseerd door mn moeder met een soort ander spulletje waar 't ook heel warm van word :stuck_out_tongue:

Als je je verveeld kun je misschien een film kijken ofzo…
Maar verder heb ik geen tips…

sorry voor dit nutteloze bericht

ik heb dit ook gehad
je hebt geen blaasontsteking maar een nierontsteking!
het zijn dus je nieren die pijn doen en niet je rug, hier kan je echt weinig aandoen
ik heb toen van de dokter antibiotica gehad, na een paar dagen ging het echt al beter en na een week was het over!

Een blaasontsteking word veroorzaakt door bacterieën, klinkt goor, maar het is de harde waarheid…!(A) Je kunt het voorkomen door ieder dag een schone onderfuck aan te trekken (oudnieuws, meld het toch maar even, je weet nooit…) van voren naar achteren te vegen en niet andersom. Als jij een slechte weerstand hebt kunnen een paar bacterieën als goed zijn voor zo’n ontsteking, heb je een goede, dan weet je lichaam zichzelf te verdedigen door antistoffen te maken.

Helaas is mijn weerstand bar slecht, en heb ik dus vaak blaasontsteking. Bloed plassen, brandende pijn bij plassen, vaak moeten plassen voor een druppel, rug pijn enz.

Maar jij geeft duidelijk aan dat het bij je rug het ergst is. Misschien heb je wel een niersteen. Die kunnen ook vreselijke pijn doen. En geven vaak dezelfde sympthonen als bij een blaasontsteking. Ga nog eens naar de dokter. En niks denken dat 'ie je een zeikerd vind, je examens mogen hier niet onder lijden of course!

Succes…!

Oeh, oppassen hoor. Die rugpijn kan een nierbekkenontsteking zijn, kan dodelijk zijn… Ik weet niet of je al naar de dokter ben geweest? Kuurtje halen, gaat het gauw over!

Voor zoiets moet je toch antibiotica slikken?
Anders ga je gewoon weer naar de huisarts en zeggen dat het gewoon niet ophoudt. Misschien schrijft ie je wel wat voor!!

Als ik een blaasontsteking heb vergelijk ik dat niet met veel pijn, heb dan meer het gevoel dat ik continu heel erg nodig na een wc moet en alsof je het al 3 uur aan het ophouden bent.
En als ik dan al naar de wc ga, komen er maar een paar druppels uit met bloed:S Maar dat ‘‘ik moet plassen gevoel’’ gaat dan niet weg gewoon een naar gevoel.

In het begin ging ik hiervoor naar de dokter, en kreeg ik er ook een kuurtje voor van 5 dagen, maar dat helpt bij mij nu ook niet meer. (bacterieen aan de zooi gewend)

Als ik nu een blaasontsteking voel opkomen, slik ik extra cranberry pillen, en zoek ik eten uit waar cranberry juist in zit. Verder zoveel mogelijk suiker vermijden (hoe moeilijk dit ook is XD) En BLIJVEN DRINKEN!

Verder blijf ik de eerste dag het liefst zoveel mogelijk thuis. Voor de rest kan ik gewoon alles, zolang er maar een wc in de buurt is.

Gelukkig is het bij mij nu ook zo weer verdwenen als dat het opkomt.
Ik vind het echt erg voor de meiden die hier 10x zoveel meer last van hebben dan dat ik heb.

Overgens wat veel meiden niet weten is dat je een blaasontsteking ook kan krijgen door anale seks! (Niet dat iedereen die een blaasontsteking heeft dit doet maar het is altijd fijn om even te weten)