Erg veel pijn in stopweek

Hee meiden,

Deze week heb ik de pil doorgeslikt (zoals ik wel vaker doe) omdat ik een toetsweek heb en ik geen zin had in de maandelijkse klachten zoals hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, enzovoorts.
Alleen het gekke is: ik heb nu juist meer dan ooit last van alle bovengenoemde klachten, nog erger dan als ik gewoon ongesteld ben. Zo heb ik het nog nooit gehad. Weten jullie misschien waar dit vandaan kan komen?
Ik heb namelijk wel een vriend waar ik ook een seksuele relatie mee heb, dus bestaat er een kans dat ik zwanger ben of draai ik dan helemaal door in het bedenken van stomme scenario’s?

Ik hoor het graag en bedankt!

EDIT: Ik zit dus niet in mijn stopweek! Foutje van me :flushed:

Dus, je hebt je pil doorgeslikt, en hebt nu je stopweek? Of ben je nog aan het slikken en dus niet in je stopweek?
Dat kon ik er niet helemaal uithalen.

Oh haha wat dom van me! Ik heb helemaal geen stopweek! Ik heb gewoon mijn pil doorgeslikt (:

Dan is het wel vreemd dat je die klachten hebt. Ook geen pil vergeten enzo?
Om een zwangerschap uit te sluiten kan je een test doen. Maar als je de pil nooit vergeet is die kans vrij nihil.

Nee, nooit een pil vergeten. Ik neem hem iedere avond netjes in! Ik begrijp het ook niet… Zou het aan de pil zelf kunnen liggen, dat die deze bijwerkingen heeft? Ik gebruik hem al wel driekwart jaar en heb dit nog nooit zo gehad.

Je lichaam moet wennen aan het feit dat er meer hormonen binnen komen en kan dus wat van slag zijn.
Kijk het even een week aan en las anders alsnog een stopweek in als de tijd ernaar vraagt.

Ik moet zeggen dat bij mij elke ongesteldheid weer anders is, de ene keer heel heftig de andere keer heb ik er amper last van. Maar het is maf dat je die klachten hebt buiten je stopweek om.

Als ik jou was zou ik dit in het algemene Pil-topic vragen, in het subforum over seks. Daar zitten wat mensen die veel verstand hebben van dit soort dingen en je misschien kunnen helpen ^^

Ik heb dat ook soms als ik mn pil doorslik, dat ik dan in de week dat ik eigenlijk ongesteld had moeten zijn dan heel veel ongesteldheidsklachten wel gewoon heb (dus buikpijn, rugpijn, hoofdpijn, etc). Volgens mij is dat niet echt iets raars, ik heb vriendinnen van me er ook weleens over gehoord.

Ik slik de pil al een aantal jaren door, en niet een strip overslaan, maar echt doorslikken zodat ik maar 3 tot 5 keer per jaar ongesteld ben. Ik stop als ik een doorbraakbloeding krijg, maar tussendoor heb ik nooit ergens last van. Vind het ook erg vreemd dat jij zulke nare klachten heb terwijl je niet in je stopweek zit… Ik zou je huisarts er even over bellen.

Oh nog bedankt trouwens! Na een nachtje slapen heb ik er gelukkig geen last meer van gehad dus het zal wel goed zitten (: