ERG stijl haar krullen

helloo,

Ik heb heel erg stijl haar
Als ik het krul (met krul of stijl tang) zakt het er binnen 15min alweer uit
Zijn er meer mensen met dit probleem??
en weet iemand hier tips of een goed middeltje voor?

xx

ruilen? krijg je mijn krullen :grinning_face_with_smiling_eyes:
sorry, heb je niks aan dus up

De krultanger langer laten inzitten , en direct hairspray nzo indoen voor dar het goed vast blijft zitten . Trouwens, hier zijn al een paar topics over :wink:

Heb ik ook, ik kan mijn haar ook echt onmogelijk krullen terwijl het niet eens zo superstijl is!

zoekfunctie.

Hairspray heel veel, en de krultang er langer is laten zitten. En niet de hele tijd los laten. Dan hangt het heel erg, en gaat het er sneller uit (volgens mij)

Belangrijk is ook een goede stijltang, niet een prutsding.

ze wil krullen hoor.

whoeps
*krultang

maar je hebt ook stijltangen met andere opzetstukjes, plus je kan krullen met een stijltang (;

Ja helemaal gelijk!
Ik heb ook suuuuper stijl en dun haar.
Mijn tip er nog bij: Als je een pluk in de krultang hebt zitten, dan al gaan sprayen met de hairspray.

Dat is zoooo slecht voor je krultang, allemaal haarlak er op (helemaal als die nog warm is, dus ook wanneer je hem nog in je haar hebt…)!

ik heb het ook.
echt vreselijk irritant.
heb het laatst ook laten permanenten in de hoop dat het zou pakken.
althans dat verwacht je dan wel, maar ook dat niet.
hup, weg die 100,- erg zonde!
&& wat je er nou precies tegen kan doen, geen idee.
ik ben gewoon bang dat we er niks aan kunnen doen.

Ik wou eerst ook een permanent maar heb meerdere gehoord bij wie het niet gelukt is
Dus dan vind ik het echt zonde van het geld
Maar bedankt voor de tips allemaal ik ga het proberen

ik heb het ook maar dan niet omdat ik zo stijl haar heb maar omdat ik heel zwaar haar heb. Ik wou al een tijdje permanent en dat heb ik dus gedaan

alleen, de eerste permanent ging niet goed…was er naar 4 weken alweer uit. heb nu inmiddels een nieuwe laten doen. Met ander vloeistof.

Ik zou niet weten wat je moet doen, moest allen mn verhaal ook ff kwijt hahaa

Als je een lok krult, moet je hem voorzichtig opvangen in je hand wanneer je de tang eruit haalt, en dan in die cirkelvorm op je hoofd vastspelden. (zoals je een kruspeld op je hoofd zou hebben, maar dan alleen met haar) Dan een halfuur laten zitten zo, en dan de spelden eruit halen. Je krullen blijven veel langer zitten op die manier, omdat ze nog warm zijn als je ze uit de krultang laat ‘vallen’ en dan al uitzakken. Veel succes!

ik had permanent en bij mij bleef het zitten & ik had er maar 48 euro voor betaalt…terwijl mijn haar tot me heupen lang zijn…:grinning:
maar het is nu weer weg en als ik het krul met krultang lukt het ook niet…ik heb ook geprobeert om veel hairspray erop te spuiten maar dat maakt het haar juist zwaar en gaat het hangen.
ik kreeg wel een tip van iemand die zij dat er ook haarspray bestaat special om te spuiten op de krultang…alleen ik moet nog uitproberen…Dus ik weet niet of dat helpt

ik zou het willen

ja ik heb het dus andersom haha.
als ik het stijl, is het er na een paar uur alweer uit.
echt vreselijk :[
heb je niks aan, upje voor jou dus.

precies dit!

misschien kun je krulspelden gebruiken, als je dat goed doet blijft het langer zitten dan krullen met een krultang.