erg :s (weet niet wat te doen?)

[i]Dus.
mijn ouders hebben vrienden die hebben dan een zoon van 16

nu ik ben altijd verlegen en ik vind hem best mooi
en nu zit hij op mijn bus
en altijd gaan we met de bus en mijn vriendinnen maar hij stapt op een latere halte op.
En toen zei ik teggen m’n vriendinnen kijk naar die jongen.
Dat is de zoon van vrienden van ons.
En toen ik zei da tik hem mooi vond d8en ze dat ik er mee wou
nu dat is niet zo
want ik wist al van vroeger dat hij mij totaal niet zag zitten want ik ben nog maar 13 en veel te lelijk voor zo’n mooi iemand.
Nu men vriendinnen zijn recht op hem afgestapt en zeiden tegen hem dat ik hem zag zitten hem mooi vind en als onze ouders met elkaar afspreken altijd sta te popelen om hem te zien en me ogeng ni van hem af kan houden nuja
hij kwam natuurlijk in schaamte want hij wou niet dat ik op hem was
maar dat is eigelijk niet zo nu ik durf gewoon niet zeggen tegen hem wat de waarheid is want hij zou me toch niet geloven.
ze stonden er zeker met 6 en iedereen op de bus heeft het gehoord wat nu nog er bij komt…
is dat hij dat tegen zijn ouders zal zeggen en dan komt het ook bij mijn ouders terect en we moeten nog veeeeeeeeel met elkaar samen zitten voor feestje of reis of andere…
Dus altijd als ik daar zal zijn of hij bij mij zal dat echt een ramp worden en ik weet niet wat te doen

en eigelijk diep vanbinnen ben ik toch een beetje verliefd op hem
en het breekt altijd mijn hart al sik hem zie. En hij mij totaal negeert.

Dank voor het lezen
ik moest het gewoon aan iemand zeggen
mss hebben jullie goeie tips
wan tik ben echt hel verleggen en durf niets. x[/i]

heey meid
als ik jou was zou ik gewoon proberen je hoofd koel te houden
er niet te veel aan te denken/meebezig houden. Want ik snap wel dat je hem af en toe ziet, maar op verjaardagen doe je gewoon normaal ook niet weinig aandacht aan hem geven maar ook niet veel, trek wat meer met anderen om en je zei dat je hem leuk vond, nou als ie jou ook leuk vind dan hoor je dat vanzelf wel… dus gewoon calm down!

oja(I)
please read my story too!!
lees mij nverhaal ff kheb ook hulp nodig,!! TOMAKE ALONGSTORY/SHORT !!

wat heb je liever: Tegen hem zeggen dat je vriendinnen overdrijven, of De situatie die je net zelf beschreef ( dat je ouders t weten etc. )