Erg pijnlijke steken in maag

Ik heb al best lang, heel vaak, hele erge steken in mijn maag. ( bovenbuik)
Je schrikt op van een erge steek (mijn hele maag krimt samen ofzo) en gaat daarna weer weg en komt weer na 2 minuten. Als de steek zegmaar komt, voel je het echt al zovan, neeee, ik krijg weer die erge steken…
Als ik rechtop zit, nemen het aantal steken echt toe.
Als ik zo klein mogelijk zit, voel ik het minder.

Heeft iemand anders dit ook?
Wat kan het zijn?

Ik had het, ook met eten heel erg en misselijk +overgeven. Als hij blijft zal ik even naar de dokter gaan

Weet je zeker dat het je maag is? Zijn het niet je darmen?
Ga anders naar de dokter joh, wat heb je te verliezen…

@ Thermale, ik heb het echt al een jaar ofzo… Maar gewoon paar keer in de maand. 4x ofzo…

@ Kloot, Ja denk het… Het is m’n bovenbuik. Daar zit je maag !

klinkt niet echt oke, ik zou echt naar een dokter gaan…je kunt beter zeker weten wat het is en wat je er tegen kunt doen, stel je voor het is iets ernstigs (sorry wil je verder niet bang maken).

heb het ook voor meid!

Oh dat heb ik ook wel eens. Maar vind het niet echt opvallend ofzo. En doet niet heel zeer.

@ heteICETEA, bij mij wel !

het kunnen best wel veel dingen zijn, maak een afspraak met de docter :slightly_smiling_face: hij kan je vast en zeker helpen!

misschien heb je een maagontsteking. Drink je veel cola? :d -maagontstekingsexpert-

ik had dat ook!
Gebruik je afvalpillen, braak of laxeer je? daar kreeg ik het namelijk door.
Of gebruik je andere pillen oid waar je maag gevoellig voor kan zijn?

Ik zou inderdaad even langs de huisarts gaan, dit klinkt niet zo goed.

Misschien een galsteenaanval?

PARASIETBE? dat heb ik! precies dezelfde sympthonen! Wel erg zware medicatie ben er mee gestopt. dokter zei dat het niet noodzakelijk was en ik leer ermee leven. zeker even urine onderzoek doen als ik jouw was!

Misschien dat je ook iets verkeerds eet en dat je maag daar niet goed tegen kan.

@ jennd, nee dat gebruik ik allemaal niet.

Ik schrijf vanaf nu op wat ik heb gegeten en hoelaat ik het dan zegmaar heb.

@ jennd, nee dat gebruik ik allemaal niet.

Ik schrijf vanaf nu op wat ik heb gegeten en hoelaat ik het dan zegmaar heb.