erg of niet?

haai, ik ben met een jongen bezig op het moment, al ong sinds de meivakantie. hij is heel lief we zijn ook al een keer naar de bios gweest enzo en pasgeleden ging hij op meerdaagse reizen en hij heeft hij mij de hele week gesmst terwijl hij geen geld meer had en nu zelf de kosten moet betalen die hij gemaakt heeft door mij zoveel te smsen. die dag daarna hebben we ook 45 min zitten bellen en dat was ook heel gezellig en het gaat ook allemaal best goed enzo. (ik heb geen tijd om heel veel uit te gaan leggen want dan word het ook een gigantisch verhaal enzo, maar ik heb zelf maar zat punten dat het tot nu toe bijna tegen verkering aanzit.)

nu is mijn punt. hij was eergisteren naar een feest geweest en hij had heeeeel veel gedronken en toen heeft hij met iemand gezoend daar. de voglende dag toen hij op msn kwam heeft hij me meteen alles verteld. dat ie het zonder de drank nooit gedaan zou hebben en dat het eigenlijk absoluut niet de bedoeling was en door de drank kwam. ikzelf ben bereid hem te vergeven omdat ik weet wat heel veel drank met je hersenen doet en dat je nogal makkelijk denkt over de meeste dingen dan zoals (we hebben toch nog niks officieels of iets dergelijks.) maar wat vinden jullie dat ik moet doen?

xx mendiee

Vergeven, laat wel merken dat je het erg vind, enne mischien officeel iets nemen?

Vergeven, denk ik!

Laat hem een doos chocolaatjes voor jou kopen en dan moet je hem pas vergeven

Vergeven

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Drank is geen excuus <_< .

Drank is inderdaad geen excuus, en als jij dat ook vindt moet je dat wel zeggen.
Laat hem echt berouw tonen, anders gaat hij over je heen lopen later.
En vergeef hem dan uiteindelijk als je dat wilt,
en neem officieel iets ja :stuck_out_tongue:

Als jullie nog wat krijgen en hij gaat weer zuipen en gaat ‘perongeluk’ met iemand zou je hem dan ook zomaar moeten vergeven …

Ik vind dat drank ook idd geen excuus is

Mee eens! En ook hem laten weten dat hij dat niet nog een x moet flikken.

Hmm geen erg goed begin :stuck_out_tongue:

maar als hij echt heel leuk & lief is zou ik hem vergeven, maar idd wel heeeel duidelijk laten merken dat je het niet leuk vind!
& als hij dan weer goed reageert daarna iets officieels nemen en duidelijk afspreken niks meer met anderen te doen.
zou ik doen dan…

veel succes (A)

laten merken dat je het niet leuk vind, maar wel vergeven.
veel drank doet idd wat met je hersenen.
en officieel wat nemen

maar als ie het weer doet, als jullie officieel wat hebben dan moet je t 'm niet meer zo makkelijk vergeven.
elke fout kan je 1 keer maken.
maar als ie t weer doet, dan is t over

dankjewel voor jullie reacties!
maar ik moet zegmaar nog de moed bij elkaar rapen om hem te vragen enzo.
maar, ik heb ook tegen m gezegt dat ik het niet leuk vind enzo maar ik vond het wel lief van hem dat hij het me meteen heeft verteld en dat hij heeft gezegt dat ie het zonder drank nooit zou hebben gedaan en het absoluut niet de bedoeling was. is er bij jullie wel is zoiets gebeurd?

nou ik had hem wel vergeven
maar inderdaad wel laten merken dat je het erg vind
en even duidelijk maken dat het niet nog een keer gebeurd
want als je officeel met hem hebt zou ik het hem denk niet echt vergeven
want al heb je gedronken je weet echt nog wel wat je doet.
alles gaat wel makkelijker maar alsnog. :slightly_smiling_face:

goodluckk! =]

Ik heb hetzelfde meegemaakt, en ik heb 't hem vergeven.
Maar als je het goed bekijkt, is drank geen excuus. Dan moet je maar niet drinken :slightly_smiling_face:

ik zou hem nog 1 kans geven en goed in de gaten houden, anders weet je alweer genoeg. niet teveel aan hem binden, ook niet te droog doen :slightly_smiling_face:

Vergeven, drank kan heel veel met je doen!

ik vind dat je 'm wel kan vergeven, het feit dat ie meteen alles aan je opbiecht en zegt dat ie t eigenlijk niet wilde enzo vind ik een goed teken!
Maar wel laten merken dat je het erg vindt ja, hij mag best een beetje voor je kruipen

vergeven :slightly_smiling_face: