erg afstandelijk na ruzie

hoi,
Ik zit nu een half jaar op mijn nieuwe school en raakte al snel erg goed bevriend met 2 meiden.
We waren erg close met zn driee tot ik ruzie kreeg met ze. Het was even lastig maar het was na 2 dagen al uitgepraat.
Afgelopen vrijdag hebben we het uitgepraat. Ik verwachtte dat het weer zo worden als voor de ruzie maar in de groepsapp die we hebben waarin we voor de ruzie iedere dag praatte word nu niet meer gepraat en vandaag vroeg S of L wilde afspreken en ze vroeg mij niet mee. Ik wil zo graag dat het weer zoals eerst word. Weten jullie hoe ik dit kan bereiken? liefs R

Dag Anne,

Wat fijn dat je binnen een half jaar 2 goede vriendinnen hebt gekregen.
ik begrijp dat het erg vervelend is dat je ruzie hebt gehad en dat je nu afstand tussen jullie voelt.

Waarschijnlijk vinden hun het ook niet fijn wat er is gebeurd en omdat het nog maar kort geleden is willen ze vast even rustig aan doen.

Als je het vervelend vindt dat ze met zijn tweeen afspreken, moet je dat aangeven.
Misschien hebben ze er door de spanning niet aan gedacht om je mee te vragen/?

Liefs

Dat heeft gewoon tijd nodig lijkt mij. Het is niet meteen dat, wanneer er een ruzie wordt uitgepraat, het zoals vroeger is.

Hangt natuurlijk ook af waar je precies ruzie over hebt gehad. Maar als het echt uitgepraat zou zijn zou het mettertijd gewoon hetzelfde moeten worden. Ik zou nog even afwachten en anders opnieuw erover praten.