erecties

Hei iedereen

Ik heb eigenlijk een kleine vraag wat ik me al een tijdje afvraag. Ik heb nu al even een vriend(21) ongeveer voor twee maandjes ikzelf ben 18 , ik heb nog geen seks met hem gehad omdat ik daar gewoon nog even mee wil wachten, neemt niet weg dat ik al eens seks gehad heb in vorige relaties. Ik vind dat mijn huidige vriend echt zeer snel een erectie krijgt, het minste dat ik met hem alleen ben en ik grijp naar zijn broek voel ik het al, dat is toch echt overdreven snel? voor een gast van 21? Of ben ik daar gewoon verkeerd in?

:hugs: :flushed: :flushed:

Kan hij meestal niets aan doen. Heeft ook niet altijd iets met jou te maken.

Dat weet ik maar ben dat niet echt gewoon van mijn vorige relaties

Mijn vriend krijgt ook snel een stijve hoor :’). Misschien kun je het hem eens vragen?
Misschien is het wel spanning etc.

Heb het hem al weleens gevraagd maar dan geeft die een onzinnig antwoordt, ik vind het niet erg hoor maar mijn intesie is dan helemaal niet om iets te doen maar hij zit daar dan wel met zijn stijve :dry:

dankje :slightly_smiling_face: ik ga er gewoon aan proberen wennen ofzo

Misschien moet je het opvatten als een compliment haha

Ik weet niet echt of ik dat wel kan. achja elk diertje zijn pleziertje zeker

Jij bent daar niet per definitie verkeerd in. Volgens mij is het heel gezond als je vriend een erectie krijgt en/of opgewonden raakt van je. Ik vind dat niet zo vreemd.

Ik ben dat gewoon niet echt gewoon, daarom vind ik het vreemd.

Dat hij zo snel een stijve krijgt wil niet zeggen dat hij direct ook opgewonden is. Even wachten en dan zakt ie wel weer :wink:

Mijn vriend is 23, we zijn al vier jaar samen en hij krijgt nog steeds snel een erectie, ligt gewoon aan de jongen :slightly_smiling_face: En dat hij een erectie krijgt wil niet per se zeggen dat jij er iets mee moet doen :wink:

Dankje meiden :slightly_smiling_face:

Mijn vriend, ook 21, krijgt bij het minste of geringste een stijve. Beter dat hij er te vaak een heeft dan dat hij er moeite mee heeft om er een te krijgen toch?

Ja jou dat is wel waar Hahn :stuck_out_tongue:

nee dat is echt niet raar hoor en zeker niet voor een jongen van 21, mijn vriend is 16 en ik 15 en hij heeft al een stijve als hij me ziet dus… :cold_sweat:

Van zodra ik m’n vriend een kus geef die iets langer duurt dan een vluchtig kusje, krijgt hij al een stijve… Ik ben het dus gewoon haha :stuck_out_tongue:

Heeft hij wel ervaring? Ik zou me er niet te druk om maken, de ene jongen krijgt nou eenmaal sneller een stijve dan de andere. Kan idd de spanning zijn…