erectieprobleem

hai, even kort. Mijn vriend komt tijdens de seks of aftrekken niet klaar. Hij heeft me al gerustgesteld dat het niet aan mij ligt of iets dus ik wordt er niet onzeker ofzo van. De meeste jongens komen de eerste paar keer na 5 minuten al klaar maar wij kunnen makkelijk een uur doorgaan. Ik vroeg me af of er meer meiden waren met een vriend die dit probleem heeft? Hoe gaan jullie hiermee om?

Nee, de mijne is er helaas zo eentje die na 5 min. al komt.

Al meerdere standjes geprobeerd?

@Kraplapje
Hmm ergens kan je het ook positief zien ja hihi. en goed idee, wie weet werkt dat wel… (:

en jij bent 14 ?;O

^Komt er weer eentje hoor. Ja, ook als ze 14 is, who gives a shit? Daar gaat dit topic niet over.

OT: Probeer eens een ander standje? Ik zou het positief inzien trouwens, beter dan een jongen die al heel snel komt. Heb je er wel langer lol van.
Edit: Dat is trouwens geen erectieprobleem maar eerder een klaarkom-probleem.

Ik zie niet in waarom dit een erectieprobleem zou zijn… :sunglasses:

Ze vraagt niet om commentaar om haar leeftijd hoor?

OT: Geen idee, sorry zie dit maar als een up!

Als hij niet klaarkomt heeft dat toch niks te maken met een erectieprobleem? Het is pas een erectieprobleem als zijn ding niet omhoog gaat.

komt hij ook niet als hij het bij zichzelf doet?

@Alliesss
Tsja dat kan je vroeg noemen en ik snap je wel maar we hebben het er van tevoren over gehad of ik het wel echt zou willen en ik heb er nooit spijt van gehad. (:

Dat die niet komt als je hem aftrekt kan ik ergens nog begrijpen, mijn vriend zegt altijd niks beter dan een rechterhand :’)
Maar idd andere standjes? Zoek is op internet wat voor jongens lekker voelt en probeer het uit!

jongens sorry, ik kan de titel niet meer veranderen. ;$

@Odjur ik ga het eens aan hem vragen.
@lisawesome dankje ik ga eens wat rondzoeken!

Bij mijn vriend verschilt het. De ene keer komt hij na een half uur klaar en de andere keer kan hij de hele nacht doorgaan zonder klaar te komen. Het maakt daarbij niet uit welk standje het is, maar misschien dat voor jouw vriend een ander standje wel werkt.

Mijn vriend en ik zien het alleen niet echt als een probleem. Hij vindt het niet erg dat hij niet altijd klaarkomt. Meestal stoppen we dan gewoon en gaan later (in de ochtend) weer verder en dan lukt het meestal wel.

@wndaaa
fijn om te horen dat ik niet de enige ben hier hihi, nee mijn vriend ziet het ook niet echt als probleem maar zelf zit ik er soms wel mee.

Dat snap ik wel. Soms vind ik het ook wel vervelend omdat ik het dan sneu vind dat hij niet komt. Maar zolang hij het zelf niet erg vindt en ik weet dat het niet door mij komt dan kan ik er wel mee leven haha. Het is beter dan dat hij na 5 minuten al komt :’)

@wndaaa hihi je hebt gelijk, dankje!

Mijn vriend heeft t ook wel, kan lang doorgaan. Vaak komt ie nog wel klaar maar absoluut niet na 5 minuten. (ook niet als hij zichzelf trekt btw)

Hij baalt er zelf wel ontzettend van. Ik vind het zelf niet zo heel erg. Vind t wel wat hebben:)

Dat heeft mijn vriend ook lang gehad maar na een tijdje kwam hij toch klaar en nu is dat elke keer zo.

Bij mijn vriend kan het beide kanten op soms is het 5 minuten en dan de andere keer weer een uur. En er zijn dagen waarop het helemaal niet wil.
Hij weet waar het aan ligt, soms geeft hij zichzelf te veel aandacht.
Dus op dagen dat het goed gaat, raakt hij zichzelf niet eerder op de dag niet aan :stuck_out_tongue: