Erectieprobleem

Hey meiden.

Gister lag ik met m’n vriend op bed, en we wilden voor het eerst verder gaan. Het was allemaal heel ontspannen, en we wilden beiden verder.
Nu komt het probleem; hij kreeg geen erectie. Z’n jongeheer ging niet omhoog, waardoor we niets voor hem konden doen. Weten jullie waardoor dit kan komen en hoe we hier iets aan kunnen doen? Vandaag weer geprobeerd maar het lukt gewoon niet. Hij heeft me wel verteld dat het niet door mij komt, en dat geloof ik wel. Maar het is toch erg rot!

Ik hoop dat iemand advies heeft?

Ik denk toch zenuwen. Is hij al een keer verder gegaan of is het zijn ‘eerste’ keer?

Hij is nog maagd, maar heeft wel al eerder voorspel gedaan. Maar volgens hem waren er geen zenuwen!

Komt door de zenuwen, hij maakt zich te veel druk. Leid hem af door iets met hem te doen tussendoor.

Zoals? Ik heb al een paar dingen geprobeerd, en die lukken gewoon niet. Hij baalt op dit moment zo erg dat hij nergens anders meer aan kan denken.

Dat is het dus. Hij denkt er veel te veel over na. Probeer hem gerust te stellen, dat het niet uitmaakt etc. Maar wil je nu seks hebben of aftrekken/pijpen?

We willen gewoon beginnen met aftrekken en pijpen. En we zien dan wel hoe het verder loopt! We hebben geen haast om echt seks te hebben. Alleen hierbij lukt het al gewoon niet! Ik vind het zo sneu voor hem, en hij vind het weer erg voor mij. Ik blijf hem dan maar vertellen dat ik het echt niet erg vind. Maar het werkt gewoon niet. Wat denken jullie? Gewoon een tijdje wachten en het over een paar weken weer proberen, of om de zoveel dagen gewoon weer proberen?

Ik zou het gewoon niet plannen maar gewoon doorgaan met wat jullie normaal doen. Op een gegeven moment als je zit te zoenen en aan elkaar gaat friemelen dan kán je als jullie allebei opgewonden zijn best een beetje verder gaan. Maar laat het vooral geen doel zijn want dan komt de druk erop.

Voorlopig het even met rust laten. Zodat even de spanning van het erectieprobleem vergeten wordt. Ook niks gaan plannen van ja die dag gaan we seks hebben, nee gewoon de eerstvolgende keer dat het ervan gaat komen goed voorspel ook zorgen dat hij net even wat extra aandacht krijgt, zodat hij in de hoop dan niet weigert. En gewoon de tijd ervoor nemen.

ik denk (zoals anderen het zeggen) dat het door de zenuwen komt. stel hem gerust. en misschien is die bang voor jou reactie of schrikt die ervan dat het allemaal zo snel gaat.

mocht het nou echt niet beter worden, praat er gewoon over met hem, dat hij zich op zijn gemak gaat voelen.

mocht alles niet werken overleg dan met hem om samen naar de huisarts te gaan. ben zelf verpleegkundige in opleiding en het komt weinig voor dat hij moeilijk omhoog komt, maar toch kan het zo zijn (er zijn wel veel oplossingen voor)

suc6

De wereld vergaat niet. Wellicht waren het de zenuwen of was hij zo gefocust op een erectie krijgen dat het alsnog niet lukte. Volgende keer gewoon weer proberen en tegen hem zeggen dat druk maken geen zin heeft.

Heel erg bedankt! Dan zal het bij hem toch door de zenuwen komen, ook al zegt hij dat dat niet zo is. Als het niet zal lukken gaan we wel naar de dokter, kijken wat die zegt. :slightly_smiling_face:

Mijn vriend had hier ook last van. Ik ben zijn eerste vriendin en ik ben ook zijn eerste bedpartner. Hij kreeg weleens waar een erectie, maar zodra de daad begon, verslapte hij. Hij zei ook dat het grotendeels zenuwen waren en dat hij heel bang was dat hij faalde. Ik merkte toen al dat hij er gewoon niet klaar voor was. De laatste keer was zijn eerste keer met mij en hij was er echt klaar voor.

We hebben een wat langere voorspel gedaan, erg belangrijk! Maar het gaat nu super goed.

Ja dat is bij ons het probleem! Voorspel lukt al gewoon niet, hij wordt gewoon niet stijf :wink:. Maar we gaan eraan werken! In ieder geval heel erg bedankt :slightly_smiling_face: