Erasmus

Hey!
heeft er iemand interesse of ervaring met het uitwisselingsprogramma erasmus?
het lijkt me echt vet om een jaar in een ander land te gaan studeren… en het is handig dat je studie gewoon door gaat, zo “verlies” je geen jaar ofzo
wat vinden jullie?
groetjes!

lijkt mij wel supergaaf! maar ik ga denk ik liever op stage naar het buitenland, met de IFMSA, een organisatie speciaal voor medisch studenten. Studeren doe ik wel in nederland, wij hebben hier blokken-onderwijs dus buitenland sluit hier toch nooit aan op ons systeem.

ja dan is dat idd handiger =)

Nog iemand?

up!

nu dan?

Zoiets wil ik misschien ook wel!
Maar ik weet er niks over ofzo…
Upje voor jou!

erasmuscollege zoetermeer

juist… dat heeft er niets mee te maken :slightly_smiling_face:

up (a)

up!

Ik zou het zeeeeeeeeeeeker doen!

heeft er iemand dit al gedaan eig? …

Ik ga volgend jaar met erasmus weg! een jaar naar trinity college dublin :slightly_smiling_face:

verder weet ik er echt niets vanaf, bij mijn international office doen ze wazig en schijnbaar doet bij ons nooit iemand iets met erasmus xD (we hebben ook een ander programma voor buitenland studeren namelijk)

vat vet! =D
wat studeer je dan?
jah bij ons hebben ze volgens mij een stuk of 8 programma’s (bvb asia link, iets met atlantish (om nr de VS te gaan), EU-canada, iets met latijns Amerika, erasmus, erasmus mundus, enzovoort XD
maar ik wilde voolal vragen: was het moeilijk om je aanvraag in te dienen (moest je zo veel papierwerk in orde brengen enoz…) ?

ik dacht: huh? een topic over mijn school? :stuck_out_tongue:
maar dit is dus iets anders!
lijkt me wel vet trouwens! :grinning:

^^

Ik studeer Engels :slightly_smiling_face: En lijkt erop dat ik een minor heb in Iers/Keltisch :stuck_out_tongue:

Euhmm aanvraag was niet supermoeilijk, maar wel veel papierwerk. Verschilt trouwens ook allemaal per opleiding en per universiteit he! Maar ik moest voor mijn aanvraag formulieren invullen, een studieplan, een financieel plan, een motivatiebrief… En nu ben ik zeg maar uitgekozen en moet ik nog meer formulieren invullen die dan naar mijn toekomstige uni gaan met mijn gegevens enzo… En mijn definitieve studieplan maken

wil het ook doen over een paar jaar