Er zit iets vreemds op mijn borst, iemand een idee wat het is?

hee,

ik weet dat jullie geen dokters zijn. maar ik vroeg me wel af of jullie weleens zoiets hebben gehad of weten wat dit zou kunnen zijn? mijn dokter is heeel erg creepy, en ik wil liever niet dat hij aan mijn borst gaat zitten. als 1 van jullie dit herkent en weet wat het is, hoef ik misschien niet naar de dokter. het doet geen pijn en jeukt niet. graag serieuze reacties want ik ben bang. alvast bedankt! x

3e tepel

geen semi grappige reacties alsjeblieft…

Puist ?!

Of snel naar de dokter ! Mijn broer heeft een een bult op zijn borst weet niet of die daar op lijkt, want ik mag hem niet zien. :cold_sweat:
Bij hij gaan ze een echo ofzo maken. Gewoon voor de zekerheid gaan als het geen puist is. :stuck_out_tongue:

Het was niet eens grappig bedoeld.

het lijkt op een wratje… maar hij is wel vrij rood…

3e tepel idd

hey ik heb het gegoogeled en het lijkt inderdaad verdacht veel erop!

Heeft iemand misschien een idee of dat gevaarlijk is?

sorry, ik wist niet dat dat echt bestond

Dat kan je vragen aan de dokter, opzoeken op google etc.

Wij zijn geen dokters hier :’)

ik weet niet altijd, maar wel lang

ik ben wel een beetje opgelucht, want ik zat al aan uitgezaaide borstkanker enzo te denken

http://www.danderm-pdv.is.kkh.dk/atlas/pics/1/1-5-3.jpg deze lijkt wel op de mijne toch?

wel gek zeg, ik had er nog nooit van gehoord

Muggenbult misschien :'D

Het lijkt op een kleine derde tepel inderdaad. Ik weet niet hoe groot het is, maar ik heb ergens een hele lichte moedervlek die er ook een beetje zo uitziet, en volgens de huisarts was daar niets mee aan de hand.

Maar als je je nog zorgen maakt zou ik gewoon voor duidelijkheid even langs de huisarts, dan weet je het tenminste zeker en ben je gerustgesteld.

Ik denk inderdaad ook een 3e tepel.

Ik las je titel trouwens verkeerd, dacht dat je titel was; ‘Er zit iets vreemds op mijn bed iemand een idee wat het is?’. Dacht al, wauw vet creepy, haha. Maar het was borst gelukkig :stuck_out_tongue:

wat zit iedereen nou met zn 3e tepel? hahaha
ik denk dat het gewoon een opkomende moedervlek is