Er zat vandaag een lelijk jurkje in mijn brievenbus...

Een paar weken geleden was er zo nog een topic over gemaakt. Een meisje dat een pakje in haar brievenbus kreeg, op haar naam, terwijl ze dat niet besteld had. Ik kan het topic alleen nergens meer vinden.

Nuja, vandaag zat er dus een jurkje van Asos in onze brievenbus. Op mijn mama haar naam. Ze had zelf ook iets besteld, wat ook in de brievenbus zat. Het waren 2 aparte pakjes: één met mama haar vestje wat ze besteld en betaald heeft en één met een lelijk fluoroze jurkje wat ze noch besteld noch betaald heeft. Helemaal uit het niets!

In principe is dat jurkje niet voor ons bedoeld. Maar ik heb ook geen zin om 12¤ ofzo aan verzendingskosten te gaan betalen om dat ding terug naar Engeland te sturen. Ik weet echt niet wat ik hier mee moet…

Dus weet iemand dat topic nog? Of weet iemand wat ik best kan doen?

Het vertellen en zeggen dat je de verzendkosten niet gaat betalen omdat zij die fout hebben gemaakt?

Uhh… gewoon zelf houden?

gewoon houden, er gebeurt niks.
je kunt bewijzen dat je 't niet betaald noch besteld heb, dus ze kunnen je niks maken.

Ik zou Asos even bellen, ik denk dat ze voor hun eigen fout wel geld betalen? Of ze weten iig een oplossing.

Stond jouw adres er op? En je naam?
Vreemd zeg…

Zou 'm houden, maar er nog niks mee doen, als er een foutje blijkt te zijn ergens kun je het ongebruikt teruggeven. Als je binnen een paar weken niks hoort, dan zou ik 'm zelf verkopen ofzo :'D

Is ie van Asos?

Is hij niet gewoon leuk dan kun je hem zelf aan. Gratis jurkje!

Als je het hebt ontvangen zonder iets besteld te hebben, dan heb je recht om het te houden, tenzij ze het komen ophalen ofzo. Maar als je niks hoort mag je het houden.

Ik ben wel benieuwd hoe die er uit ziet :'D Kun je 'm vinden op de site?

Idd, heb je misschien een foto ofzo? (a)

Hij stond op mijn mama haar naam en adres haha.

Ik ga gewoon afwachten… En als ik binnen een maand nog niets gehoord heb doorverkopen of weggeven, ik zie wel wat ik er mee doe.

Ik vond het maar een lelijk ding, dus zelf aandoen zit er niet in.

T was deze trouwens: http://www.asos.com/Angel…gesize=-1&sort=-1&clr=Red

Maar in het echt is die fluo roze.

In het vervolg mogen ze wel mooiere dingen opsturen als ze nog eens systeemfoutjes maken dan :grin:

Oh, ik vind die wel leuk hoor!

Ik vind hem niet echt lelijk. Alleen zou ik het zelf nooit uitkiezen. Maar vind je vriendin of iemand 'm niet leuk?

Ja die vind ik eigenlijk nog wel prima. Alleen felroze ipv zalmroze is toch minder. Misschien kun je m verfen?

Je kunt hem toch gewoon verkopen? Er zijn genoeg mensen die niet van Asos bestellen omdat het geen Nederlandse site is. Zo hebben ze toch nog een kans om zoiets te kopen.

Hij is wel leuk hoowr! Misschien voor in de zomer ofso…?

Ik zou eerst even afwachten of ze er bij asos er nog een punt van maken. Maar als je er na een paar weken nog niks van hebt gehoord, dan zou ik hem mooi verkopen :slightly_smiling_face:

Heb em net even aangedaan, het staat me nog wel, maar het is totaal mijn stijl niet. Die diamanten op de schouders zien er echt superfake uit, en tis echt fluoroze ipv zalm zoals op het plaatje. Zeker met mijn blonde haren ziet het er echt ordinair uit.

Da’s nog best een ‘duur’ ding (had iets van jersey van 10 euro verwacht xD).

'k Zou nog even een weekje afwachten of je wat hoort, en dan doorverkopen.