Er wat van zeggen of het laten?

-----------

Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten, maar dan was ik de jongen zeg maar. Ik denk dat er in drie maand erg veel kan veranderen. Bij mij zat er weliswaar wat langer tussen dat ik de ene jongen duidelijk maakte dat ik absoluut nog geen relatie wilde en alleen vrienden wilde zijn en dat ik serieus begon te daten met de andere jongen. Maar die laatste jongen kwam gewoon op precies het goede moment, ook al wilde ik eigenlijk toen ook nog geen serieuze relatie. Het is er uiteindelijk wel van gekomen, en dat had helemaal niks te maken met die vorige jongen. Ik snap dat het op jou zo overkomt, maar misschien kwam zij, net als bij mij het geval was, gewoon op het goede moment. Dat wil niet meteen zeggen dat hij jou op dat moment niet leuk genoeg vond.

Ik zou hem er niet mee confronteren. Uiteindelijk heb je er niks aan toch? Hij is met dat meisje en niet met jou, ook al is dat jammer. Maar ik denk niet dat het wat met jou te maken heeft.

Dankjewel voor je reactie!
Ik begon net nadat ik dit topic startte te realiseren, dat het inderdaad met tijd te maken kan hebben. Toen ik hem ontmoette was hij net een poosje single, dat is denk ik te snel voor hem gegaan toen. Nu hij dit meisje heeft ontmoet, was hij al veel langer single, wat de situatie helemaal omdraait.
In ieder geval even fijn mijn hart gelucht te hebben en jouw ervaring te hebben gelezen:)

Datvindjeleukhe heeft wel gelijk! Ik snap dat het moeilijk voor je is, omdat jij ook echt verliefd op hem bent geweest. Maar je kan het ook als een compliment zien, hij heeft tijd genoeg gehad en is nu weer toe aan een relatie, maar jij bent zo’n dierbare vriend voor hem dat hij jou niet meer als ‘vriendinnetjesmateriaal’ ziet zegmaar! Als jij er vrede mee hebt, zou ik het zo laten en blij voor hem zijn :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

100% gelijk!

Ik heb precies dezelfde situatie gehad. Bij mij zei hij ook dat hij niet klaar was voor een relatie en dan even later zegt ie dat we toch wel met elkaar gaan en dan een week later heeft ie een vriendin…
Ik was er kapot van, nog steeds wel. Want ik was ook echt verliefd op hem.