Er was eens.....

Een meisje dat niet kon kiezen, en dat meisje ben ik! Yes! Oke dit verhaal gaat best playerig overkomen en ik verwacht ook reactie’s van ’ Het gaat toch om verliefd zijn, gevoelens, etc etc ’
Ik zal het verhaal zo kort mogelijk maken.
Ik heb 2 jongens getroffen/ontmoet… J ken ik al wat langer En S sinds kort.
J is een giga lekkerding en S een super lieve jongen!
J is erg mysterieus maar is wel op zoek naar een serieuse relatie. En S is een lieve jongen waarvan ik gehoord heb ’ uit betrouwbare bron ’ dat hij me intressant vind… ( En ja ik had hem ook al een tijdje in de gaten )
J ken ik al vanaf de basisschool en ben een tijd verliefd geweest op hem, dat is toen overgegaan en uit het oog uit het hart… je kent het wel. Maar met carnaval trof ik hem weer en hebben we gezoend en sinds die is er een bepaalde vonk overgesprongen tussen J en mij. Hij probeert me ’ subtiel ’ mee uit te vragen… en laat me ook heel graag weten dat hij zich moet bedwingen om a.s weekend me niet te zoenen.
Want a.s weekend is er een groot festival bij ons in het dorp en komen ze beide. S komt speciaal voor mij En J ziet het al helemaal zitten.
Wat nu? Ik wil geen gebruik maken van deze jongens, want zo ben ik niet… ik moet een keuze maken.
Maar hoe maak ik die nou zonder daar spijt van te krijgen? Waar moet ik goed aan denken?

je moet goed luisteren naar je gevoel. ik heb dit ook eens meegemaakt.
en luisteren naar je gedachten.

want het is namelijk soms mogelijk, dat je lichaam ‘voor je beslist’. je lichaam voelt zich soms tot bepaalde mensen aangetrokken, omdat je lichaam uit instinct vindt dat hier goede, gezonde kinderen uit komen die dan goed kunnen overleven.
maar het gaat er echt om wat je van degene vindt.
aan wie denk je het meest? wie heeft nét dat tikkeltje meer?

Op de een of andere manier wil ik J zo graag zoenen maar wil ik zo graag bij S in de armen liggen.
Vreselijk dit. ;o

Vertel ze beide dat je nog twijfelt zodat ze dat vast begrijpen, en tijdens dat festival doe je gewoon waar je zin in hebt (:

bij degene waar je je het fijnst bij voelt.
Ik heb het probleem ook gehad en ik heb echt gewoon op het allerlaatste moment beslist bij wie ik me fijn voel,
en achteraf ben ik daar ontzettend blij mee geweest!

up

ik zou zo snel mogelijk een beslissing maken want het is niet leuk om ze aan het lijntje te houden. Luister idd goed naar je gevoel, succes!

Je moet bij jezelf afvragen of je J alleen maar een lekkerding vindt, en je daarom tot hem aangetrokken voelt, of dat je hem ook echt leuk vindt om zijn persoon.
Hetzelfde geldt voor S, zie je hem wel zitten omdat je weet dat hij jou interessant vindt, of vindt je S ook echt leuk vanuit je zelf?

Je zegt zelf dat je met J wil zoenen & bij S in z’n armen wil liggen…
Wat klinkt meer als lust & wat klinkt meer als liefde vind je zelf? =)

denk datje beter voor S kunt gaan, ookal is J zo aantrekkelijk…
aangezien het meer overkomt dat J uit lust is en S liefde,
& luisteren naar je gevoel

Er is een optie om zelf helemaal niet meer te gaan.

Ik las net op hyves dat J waarschijnlijk niet meer gaat.
Dan zal het probleem opgelost zijn denk ik

Dus met andere woorden, je gaat dan met S zoenen ofzo, en blijf je J ook leuk vinden, dus nog niet helemaal opgelost gok ik:3?

Nee natuurlijk niet… maar ik kan wel rustig naar paaspop gaan zonder dat J me begint te zoenen terwijl ik er nog niet uit ben voor wie ik meer voel