Er voor gaan of niet?

Oke ehm dit gedoeklinkt allemaal heel soapie maar oke.
Er was een jongen verliefd op mij. Dat overviel mij want t ging allemaal heel snel en i, had hem op een hele nare manier af gewezen. Toen rond de carnaval kreeg hij verkeering met een ander meisje en toen realiseerde ik wat ik echt voor m voelde maar dat was te laat. Uit eindelijk ging het uit en raakte we weer aan de praat maar dat werd nik. Nu een paar maanden later appt hij me opeens weer. Hij schreef: heyx ik wist niet wat ik moest doen want ik was net overm heen dacht ik :cold_sweat: anyway moet ik er voor gaan 8f niet plz help ik zal jullieblijven updaten

Ik krijg hoofdpijn van je spelling, maar ok. Ben je verliefd op hem? Dan moet je er voor gaan. Was je meer gewoon jaloers toen hij iets met dat andere meisje had, en vind je hem eigenlijk alleen leuk, dan doe je er niets mee.

soapie…

Ja oke als jij iets voor hem voelt, gaan dan en anders niet zeker? En dat hij ‘heyx’ stuurt betekend niet gelijk dat hij opeens opnieuw iets met je wilt tbh. Kan wel, maar ik zou er niet zo snel van uit gaan.

Dikke msn taal :’)

Wat voel jij zelf nog voor hem?

Nee.

Duidelijke titel

Mooiere is nog wel dat ze waarschijnlijk zo jong is dat ze niet eens meer weet wat dat is.

Verder verander ik je topic titel even want die is onduidelijk. Misschien zou je je vehaal ook opnieuw kunnen schrijven, want zo snapt bijna niemand er iets van.

Het verhaal is inderdaad wat onduidelijk en in een irritant taaltje getypt.

Anyway, je moet jezelf afvragen of jij nog verliefd bent op hem en of je wat voor hem voelt. Zo ja, dan moet je er voor gaan. Zo nee, dan laat je hem lekker voor wat hij is.

Je kan het altijd proberen je weet maar nooit. :slightly_smiling_face:

Als je hem leuk moet je er voor gaan. Dat gevoel ken je zelf het beste dus daar kan ik niet over oordelen.

Hoi mensen

ik heb het gevoel als of het niet serieus genomen word en dat vind ik erg jammer.
laat het maar zitten toch bedankt.

nou ik zat hier wel mee met dat gedoe met die jongen en het maakte me best onzeker ook door reacties van mensen in mijn prive leven. Dus ik dacht misschien kunnen mensen mij hier wel aardig helpen maar er wordt alleen geklaagt over de manier van schrijven enzo. Natuurlijk zitten er ook wel goede reactie bij die ik ook echt waardeer maar zo heb ik het liever niet oke? :slightly_smiling_face:

Dan moet je niet reageren op een openbaar forum. Je krijgt hier meestal geen sugarcoated reacties.