er mee stoppen of niet??

ik heb echt jullie hulp nodig!
ik heb een jongen leren kennen via tinder en heb hem 1 keer gezien met uigaan maar toen heb ik niet echt de kans gekregen om lang met hem te praten.

nu ben ik iemand die zich redelijk snel aan mensen ‘hecht’ al probeer ik dit niet te doen…
ik vind hem nu al best leuk en het klikt ook goed tussen ons,
maar hij is volgens mij best een ‘player’ en kan ook veel meisjes krijgen.
en ik ben bang dat ik dadelijk alweer verliefd word op iemand die dan weer zegt nee ik wil toch niks meer… hij doet wel lief tegen me maar ik weet niet of hij dit tegen meerdere mensen doet.
zal ik er mee stoppen en mezelf pijn besparen of zal ik er toch voor gaan en het proberen…

Probeer er achter te komen of hij dezelfde gevoelens heeft voor jou. Het laatste wat je wilt is jezelf gebruikt voelen, of minderwaardig vergeleken naar andere. Vraag hem er desnoods na. Bekijk zijn facebook of iets (een beetje stalking is oké!!). Misschien maak je je wel druk om niks. Zelfs de ergste players vinden een keer de liefde van hun leven. Maar als je nu al zo’n slecht voor gevoel hebt, zal ik er toch maar eens goed over nadenken want het moet ècht vanaf het begin al goed gaan, anders heb je alleen maar meer gezeik in je relatie later, en dit zeg ik uit ervaring haha! succes.

hij zegt wel tegen me dat hij me leuk vind en zo maar ik weet niet hoe hij er echt over denkt… ik vind het vervelend dat ik hem nu al zo leuk vind aangezien ik bang bent dat hij zich dadelijk bedenkt ofzo

Hmm… dit is best lastig. Misschien moet je gewoon een keertje samen afspreken, kijken of het in het echt ook zo klikt. (Als dit niet het geval is, is de keuze snel gemaakt. :p) En als jullie het echt leuk samen hebben en een paar keer hebben afgesproken, probeer dan gewoon wat duidelijkheid te krijgen. Hoe kijkt hij tegen jullie aan? Praat hij op ‘flirterige’ manier met andere meisjes? Wil hij een relatie, of ben je voor hem meer een scharrel?

Je moet het helemaal zelf weten, jij kent jezelf het beste en weet waar jij gelukkig van wordt. De keuze is aan jou, maar ik denk dat je hem wel een kans moet geven, want ook ‘players’ worden een keer verliefd en willen dan misschien tòch een relatie.

Liefs!

probeer je gevoelens voor hem nog even in bedwang te houden, hihi! en praat gewoon met hem. ook over serieuze dingen, over leuke dingen, over belangrijke dingen etc. Voorzichtig/subtiel laten merken dat je hem wel ziet zitten, en kijken hoe hij daarop reageert. Als je vermoedens hebt dat hij jou ook leuk vindt, kun je er naar vragen. Ga niet te snel aub!

heel erg bedankt!!

veel jongens / mensen daten met veel mensen voor ze een ECHTE match vinden.
het is niet verkeerd, want uiteindelijk vind je je ‘‘dekseltje’’
Zoals hierboven gezegd, probeer je gevoelens in bedwang te houden. jou dekseltje komt ook wel, maar kijk het even aan.
Ik zou er niet om stoppen gewoon take it easyyyyy :bowing_man:

Oh en als het je oplucht.
Mijn ex was ook een player guy, probeerde elk meisje te bemachtigen geloof ik. (zag ik via HYVES omg… xd)
Maar hij heeft met mij toch 4,5 jaar een relatie gehad.

ik denk dat ik maar met hem ga afspreken en proberen geen gevoelens of iets voor hem te krijgen en hopen dat het klikt tussen ons :flushed:

ik heb al zoveel pech gehad dat ik toch wel ooit een keer geluk moet hebben hahah hopelijk deze keer!

Je moet dat niet zien als pech desire.
They were not the right guys for you.

Als je jou geluk vind, wat zeker komt. is hij gewoon THE ONE :slightly_smiling_face:
En ik weet zeker dat je dan geen spijt hebt van je ‘‘ongeluk’’

ik heb een beetje het gevoel of hij ‘te goed’ voor me is…
en leukere (mooiere) meisjes kan krijgen dus ben ik bang dat ik dadelijk helemaal verliefd wordt maar hij niet…
dus weet niet of ik het risico wil nemen eigenlijk :flushed:

iemand? :flushed:

Je weet nooit op voorhand hoe een relatie zal lopen denk ik. En iedereen is wel eens onzeker, maar als je hem leuk vindt, zou ik er voor gaan. Soms moet je eens een risico nemen. Neem de tijd om mekaar beter te leren kennen en dan neem je vanzelf de juiste beslissing.

Wooow ik heb precies dezelfde situatie hier! Een jongen geeft me aandacht, maar hij is blijkbaar heel vaak met meisjes bezig en niet zo serieus ingesteld. Ik vind niet snel iemand interessant, maar áls ik het vindt, heb ik ook meteen gevoelens en word ik heel kwetsbaar. Meestal niet handig, want de jongen in kwestie ziet het dan meestal een stukkie minder serieus dan ik en kapt het dan af.
Dus zie dit maar als een up! Want ik ben ook wel benieuwd naar tips haha.

Mijn tindermatch bleek na 3 maanden gezellig kletsen en met een date op de planning ineens een vriendin te hebben. Achter gekomen via fb. Maar ook ik heb dat ik me snel hecht aan mensen…

Heb hem niet opgegeven, heb met hem gedate toen hij nog een vriendin had… (iknow, slecht ;p)
Hij heeft het toen uitgemaakt met haar. En heb nu ondertussen 3 maanden relatie met hem. Vertrouw hem verder volledig, maar komt ook denk ik omdat ik nu weet wanneer hij liegt…
Soms moet iets helemaal mis gaan voordat iets goed kan gaan iguess.

Goh ja, je hebt nooit zekerheid in de liefde. Stom om het te laten liggen, gewoon uit angst, niet?

ik weet eigelijk niet precies wat hij nu wil soms praat hij super veel ( meestal ) maar soms doet hij opeens heel saai en ik heb vandaag extra het gesprek niet gestart en heb vandaag nog niet met hem gepraat…

ik zie ook steeds dat hij nog op tinder en ook hot or not zit en meisjes op fb toevoegt van verder weg enzo… hij doet nu steeds saaier tegen mij en weet niet of ik hem nog ga zien of niet … en wil eigelijk ook niet vragen of ik hem nog zie als hij zo tegen me doet . dan vind hij dit misschien irritant ofzo…

waarom wil je verliefd worden op een player? weet je hoeveel zeer dat gaat doen?
Lekker laten dus. door naar de volgende

^iknow… maar ik vind hem eigenlijk al redelijk leuk en nu kan ik het niet laten om hem te appe … haha :flushed:

ik vroeg wel of hij nog een keer wat leuks wou doen en toen reageerde hij nogal vaag maar volgensmij is hij bang dat ik gelijk een relatie zou willen, maar zo ben ik totaal níét eigenlijk…