Er is een jongen op mijn school en ik vind hem best leuk

We hebben wel eens een blik gewisseld, als je het zo kan zeggen. En hij heeft wel een keer hallo gezegd maar dat was aan het begin/midden van het schooljaar. Hij viel mij eerst niet zo op, toen viel hij mij op maar op een negatieve manier. En nu begin ik hem toch wel een klein beetje leuk te vinden. Ik wil graag contact maar de stap er toe zetten vind ik best lastig. Ik wil graag met mijn vriendinnen erover praten en misschien dat zij kunnen helpen maar ik ben bang dat ze zullen denken ‘wat moet ik hiermee?’ of dat ze het niets boeit… We hebben trouwens een paar keer samen les gehad (het veranderd elke periode) en ik weet niet of we de laatste periode nog samen les hebben.

Met je vriendinnen kan je er gewoon over praten. Waarschijnlijk kunnen ze jou zelfs helpen. Anders vertel je het alleen aan een hele goede vriendin/beste vriendin.

Tijdens die lessen kan je trouwens een keertje naast hem zitten of voor hem als je dat niet durft, en iets over huiswerk aan hem vragen.

Ik zou het graag willen maar we hebben bijvoorbeeld koken en we zijn in twee groepen gesplitst en dan kan je moeilijk naar het huiswerk vragen als zou ik dat wel graag willen vragen

Je hebt vast wel meer vakken dan koken! Je hoeft niet persee meteen naast hem te gaan zitten, maar je kan ook gewoon een keer naar hem toe lopen en vragen waar jullie hierna les hebben bijvoorbeeld. Gewoon iets simpels, gwn om in contact te komen

Een update-je; Ik zag hem vandaag weer toen ik de aula binnen kwam lopen. Meestal ga ik dan bij de trap staan. We hebben één blik gewisseld naar elkaar en verder durfde ik hem niet aan te kijken, dan valt het gewoon té veel op dat ik naar hem kijk. Niet veel speciaal is er dus gebeurd helaas

Bots een keertje perongeluk tegen hem op. Of por hem op Facebook ofzo

Dat van botsen ga ik zeker een keer doen, ik heb hem al op facebook opgezocht maar hij is niet te vinden… Hij botste wel een keer toen hij met vrienden aan het ‘stoeien’ was tegen mij op