Er is een jongen en hij doet erg onduidelijk

Met vrienden is hij heel erg hyper; hij stoot tegen mij aan, zijn vrienden keken naar mij, je weet het vast wel. Maar alleen kijkt hij alleen maar dat is vast niet speciaal. En ik kwam hem een keer tegen op de fiets en toen keek hij ook maar verder niets. Ik snap er niets van, help please.

*Hij gaf mij een compliment
*Zijn vrienden keken naar mij maar hij niet
*Hij stoeide met vrienden en kwam expres tegen mij aan

Maar wanneer hij alleen is doet hij helemaal niets, geen eens hallo

Jouw titel doet ook erg onduidelijk.

Heb ik het fout geschreven ofzo?

Er is een jongen en hij doet

Dat is vrij onduidelijk.
Daarnaast doen jongens vaak anders als ze bij hun vrienden zijn. Wat is jouw relatie met die jongen?

De titel sluit aan bij het stukje daaronder, snap je? Ik kan het wel veranderen. Ik ken hem niet erg goed, we hebben samen 1 les (koken) en dan zien we elkaar en dan doet hij zo tegen mij en ik ken zijn naam voor de rest niet…

Mee eens.

En verder… wat is nou je probleem? Hij kijkt? Naja ik kijk ook wel is naar mensen is toch normaal?

Goh, wat een aardigheid spat er van mijn beeldscherm af. Ten eerst ben ik snel verliefd. En misschien is dat iets maar zijn vrienden keken een keer en hij niet (misschien kwam dat omdat ik bij jongens zat), hij was aan het stoeien en toen ging hij expres tegen mij aan, hij gaf mij (volgens mij, het is een tijdje geleden) een compliment over mijn haar. Ik bedoel…? En hij heeft niet zoveel meisjes-vrienden/vriendinnen

Ik begrijp echt helemaal niet wat je hiermee nou wil zeggen eigenlijk. Heb dit stukje drie keer gelezen maar het punt dat je wil maken gaat volledig langs me heen geloof ik. Daarnaast, vond ik de opmerking van tubbietoast helemaal niet onaardig overkomen?

Ik bedoelde het niet onaardig. Alleen ik snap niet de bedoeling ervan wat je wilt. Vindt je hem leuk en wil je weten of hij jou ook leuk vindt? Of is het je vriend en wordt je gek van hem omdat hij onduidelijk doet of ja wat moeten wij hiermee? Alleen maar een stukje over het feit hoe hij zich gedraagd en verder geen duidelijke vraag wat jij precies wilt komen wij niet ver mee.

Ik snap je punt ook niet? Ik kijk ook naar alles en iedereen.
en hoe weet je dat die express tegen jou aankwam?

Dit is zegmaar typisch zo iets voor als je nog wat jonger bent. Van oooh hij keek naar mij en dan ga je er op letten en dan ga je denken dat hij allemaal signalen afgeeft. Echter is dit (meestal) niet zo, gewoon als je op iemand gaat letten valt alles op. Zou me er maar niet teveel zorgen om maken want heb je buiten dit wel contact met hem, app je met hem oid?