Er is altijd een bepaald spanning tussen leuke jongen en mij

Hay ladies!

Ik ken een hele leuke jongen nu al zo’n 2 jaar. Ik vond hem eerder al leuk maar toen was ik heel verlegen en zo tegen 'm en toen zij die ook tegen vriendinnen van mij van ja ik vind het wel een mooi meisje en ze is ook wel aardig alleen heel verlegen.

En nu 2 jaar later spreek ik hem tijdens uitgaan weer regelmatig, en hij had me ook naar huis gebracht. Hij had het net uit met zijn ex en ik was beetje zijn ‘peptalk’ om het zo maar te zeggen want hij vertelde mij dat hij er wel heel erg mee zat dat het uit was en zo, toen die mij afzette bij huis gaf die mij ook een hele lieve zoen en niet plat op de bek zeg maar, dat vind ik ook lief. Hij gebruikt mij dus niet om over dat meisje heen te komen.

Hij weet dat ik hem leuk vind, en gisteren zag ik hem weer, ik ging beetje hard to get doen en dat vond die wel leuk geloof ik hij gaf me een knuffel en zo, en ging met mij dansen, en sloeg op me kont (pff :stuck_out_tongue: haha)

Maar wat moet ik nu doen? Ik ben bang dat als ik nu op hem af stap en een move maak dat die afkapt, dat hij het allemaal maar vriendschappelijk zag enzo, en aaah :stuck_out_tongue: Ben daarover heel onzeker!

Hebben jullie tips? xx

gewoon iets flirteriger doen en als hij daar op ingaat en meedoet kan je wat kleffer gaan doen en misschien een keertje zoeneeeeen.

Gewoon een opmerking maken die je flirterig én normaal kan opvatten en dan kijken hoe hij het opvat.

Okee! Meer? :slightly_smiling_face: Wat een enthousiasme trouwens voor dit topic haha, zal wel te lang lulverhaal zijn waarin niemand zin in heeft haha.

Hmm… Het is pas net uit met z’n ex en als je het mij vraagt ben je nooit zo snel over je ex heen. Misschien gebruikt hij je inderdaad, zoals je al zei, als goede peptalk/afleiding. Ik weet het niet meid…

Zou denk ik even met hem het er over hebben. Hoe ziet hij dit? Hij weet dat jij hem leuk vindt, maar jij weet dat niet van hem hoe hij erover denkt.

het verhaal is helemaal niet lang , maar ik zou ook iets hebben van: flirterige gapjes enzo en kijken hoe die reageerd.

Inderdaad zoals hier boven staat gewoon een beetje flirterig doen, lief lachen, grapjes maken, af en toe aanraken enzo :slightly_smiling_face: En als dat goed gaat kan je steeds n stapje meer gaan doen zegmaar (: Maar ik zou wel uitkijken aangezien het net uit is met zn ex enzo, t zou lullig zijn als hij jou als rebound zou gebruiken…