-
Jemig zeg wat ik een eikel, ik heb een soort gelijke situatie meegemaakt. Die jongen en ik waren elke dag non stop aan het appen en hadden al soort van afgesproken ging hij terug naar zijn ex, (3x ik had hem nooit 3 kansen moeten geven).
Ik zal niks meer tegen hem zeggen, gewoon compleet negeren. Gewoon doen of alles dood normaal is maar je moet hem zeker niet als boyfriend material houden ofso.
Ik zou hier wel wat over zeggen.
En dan gewoon aangeven hoe dit op jou overkomt en dat je een beetje teleurgesteld bent over het feit dat hij je zo maar aan de kant veegt
-
Ik zou het laten rusten, zeker omdat het nu een paar dagen later is. Ik snap dat het verleidelijk is om hem een trap na te geven, maar waarschijnlijk levert het jou alleen maar woede op. Probeer hem te vergeten, ga genieten van de zomer en laat hem blijken dat jij extreem gelukkig bent zonder hem
Die jongen is gewoon een ontzettende lul, geen aandacht meer aan besteden, dat is hij niet waard.
Ik vind eigenlijk niet echt dat hij iets fout heeft gedaan, uit je verhaal maak ik tenminste op dat jullie niet exclusief waren. Nu ken ik het hele verhaal niet, maar door te zeggen dat hij een ander leuk vindt, is hij eerlijk naar jou en houdt hij je niet aan het lijntje. Dat maakt hem in mijn ogen geen lul. Ik snap ook niet waarom je wil dat hij z’n excuses aan zou bieden, aangezien hij gewoon eerlijk naar jou toe is geweest dat hij iemand anders leuker vindt. Ik zou er dan ook niks meer van zeggen en hem lekker laten gaan.
helemaal mee eens,
het is inderdaad kut dat je jezelf zo hebt blootgesteld en vanalles met hem heeft gedeeld maar jullie 2 waren niet exclusief en heeft ook geen verplichtingen naar jou toe.
Ik herken dit echt zo erg he. Sws een eikel is het. Maar bedenk wel niet alle jongens zijn het zelfde (wat iksoms ook echt wel dacht hoor). Ik zou hem laten en al begint hij nog een keer te praten zou ik hard to get spelen. Doet hij echt moeite voor je dan? Dan zou ik hem nog een kansje geven. Anders is het klaar. Er zijn nog zo’n 10000 andere boys op de wereld en vast en zeker veel leukere dan hem! Veel succes!! xo
hij heeft dan toch ook uitleg gegeven?
hij is eerlijk geweest in wat er aan de hand was
=
Misschien heb jij ook niet alle moeite genomen om hem te zien en om closer te zijn met hem (behalve op de app).
Als dat meisje die hij heeft leren kennen meer moeite doet en er is een betere klik tussen hen, kan hij wel politiek correct zijn naar jou maar hij houdt alleen zichzelf voor de gek. Hij is toch eerlijk tegen je? Hij vind je heel aardig en zelfs leuk, maar niet meer dan vrienden. Dat heeft hij uitgevonden door iemand tegen te komen die hij Echt leuk vindt.
Oke thanks iedereen, ik laat het hier bij
Kan slotje op!