Er gebeuren enge dingen.... ?

Hoi, ik vertel het maar even hier, want ik moet het echt kwijt,
nou, de laatste tijd gebeuren er bij mij superveel onverklaarbare dingen en ook bij een vriendin van mij,
gisteravond ging het licht flikkeren, me muziek ging vanzelf aan, ik had het gevoel dat iemand aan mijn arm trok, en de ramen waren dicht, en ik voelde oppeens frisse lucht , en ga zo maar door…
en die vriendin van mij, bij haar zijn de dingen een tikkeltje erger vind ik, zij hoort allemaal ‘geluister’ maar kan het niet verstaan, en ziet allemaal wazige dingen, de kraan begint oppeens te lopen,
en wat al helemaal eng is :
ik luisterde muziek, en toen bleef het geluid zegmaar haken, en toen hoorde ik ’ till I die’
en mijn vriendin had precies hetzelfde!
en ook op hetzelfde moment…
Ik word hier echt super bang van…
weten jullie wat ik hiermee kan, ?
Alvast bedankt…
Ikzelf hoor het gefluister niet, maar ze zegt dat ze het ook op school hoort thuis enz, en het zijn allemaal stemmen door elkaar, enzo…
& wat er nog meer gebeurt :
-getik op het raam
-oppeens moeilijk ademhalen
-een tik voelen op je schouder
-een arm voelen op je schouder
-een deur opslot, terwijl je die deur nooit afsluit
-‘iets’ voelen
-gordijnen niet voor het raam, ga je naar de badkamer kom je weer terug, staan de gordijnen wel voor het raam, doe je ze weer weg, ga je naar beneden en kom je weer terug, staan de gordijnen wel weer voor het raam.
-een toets van mijn toetsenbord was kapot, dus ik legde um neer op mijn bed, draaide ik me om, en keek ik weer, lag het toetsje weer gewoon op de W plaats ( toets W.)
-computer afsluiten, en oppeens is ie weer aan.
-Vandaag zei die vriendin van mij op msn dat ze oppeens allemaal glas hoorde kapot vallen. En 1 uur daarvoor ofso was ik in de keuken, en wou ik een glas pakken, maar op de een of andere manier viel die uit mijn hand, en viel op de grond, en brak dus.

En ga zo maar door…
ps. ik wil jullie hier nu niet bang maken ofzo… maar ik moest het gewoon echt even kwijt.

uhm oké als dit echt zo is, is dat inderdaad wel echt eng!
je maakt mij nu ook bang xd

Hmmm, ik geloof je eigenlijk wel. ( je hebt 2 sterren )

hahahaha mij ook.
ik heb geen idee wat het is?
zoek op internet, google?

oeh goje, dat is wel eng.
hebben jullie geesten opgeroepen misschien?
of een van jullie?

Ik heb het zelf ook meegemaakt nu soms nog :see_no_evil: Ik heb een psychose gehad, en het kan nog 2 jaar duren voordat het helemaal ’ genezen ’ is.
Ohja, en ik moet er medicatie voor nemen enzo :thinking:

Echt eng!

Brr… wat eng! Nu word ik ook bang haha :cold_sweat: Euh, misschien even googlen? Of zoek een boek erover in de boekwinkel misschien? Succes!

hmmm, praat erover.
meer kan ik neit voor je doen.

Probeer te communiceren met de geesten

Weird… XD
Maybe verbeeld je het maar?, zoek is op google, want als het zo is, is het echt wel eng

Aaah getsie.
Geen idee wat je kan doen…
succes!

wtf xD

eahm, nou nee niet echt, wel best lang geleden hadden we bloody mary opgeroepen, maar dat deden we egt fout… dus dat kan het niet zijn…

In het begin dacht ik ook zelf, ‘oh ja ik verbeeld het me vast wel’’
maar toen begon mijn vriendin erover dat er enge dingen bij haar thuis gebeurden… En nu wordt het gewoon echt erger en erger.
Maar ik snap het niet van dat ‘till i die’,
ik bedoel, totdat ik dood ga, betekent het toch?
en dat mijn vriendin het ook hoorde. ;l

Was niet een sarcastisch bedoelt, want ik geloof er oprecht in, sorry dat 't zo overkwam xD

Ik word kriebelig hiervan XD

Ja betekent: Totdat ik dood ga. Best scary opzich…

De geest van een rusteloze gestorven kat zoekt nog iets in je huis denk ik. ±v

ahahaha,
ik vind dit eigenlijk niet eens zo’n heel raar idee :stuck_out_tongue:

Durf ik niet… Misschien zou het wel lukken als ik me heel goed concentreerde?
Maar, een ander meisje had ook zoiets, en ze zei dat ze altijd keihard ‘ga weg’ riep, en dat het ook zo ophield.