Er boven staan...

Dit topic mag gesloten hoor:) bedankt allemaal voor de reacties!!!

Niemand die dit herkend:$?

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Je wil haar terugpakken dus zorg je dat je een leuke avond hebt?

Ik zou het gewoon negeren, eigenlijk. Gewoon een leuke avond hebben, afentoe wat kletsen met je vriend (maar niet expres met hem vies lopen zoenen). Ik zou er niet eens moeilijk over doen.

Nee nee, gewoon doen wat je zelf zegt! Vriendelijk tegen iedereen, speel maar gewoon het leuke vriendinnetje en als die bitch gaat lopen irriteren loop je gewoon naar d’r toe en vraag je poeslief: je weet wel dat hij bezet is he?

Ik denk dat je je altijd wel een beetje rot zult voelen hierover :wink:

Ik zou echt pislink worden op haar, wat raar dat ze hem probeert af te pakken… Heel kinderachtig.

Kan je vriend er niet iets over zeggen tegen haar? Dan is het meteen duidelijk.
En anders zou ik gewoon een fijne avond hebben en geen aandacht aan haar schenken.

Zijn er toevallig nog andere tips behalve het leuke vriendinnetje uithangen (goeie tip:P)

Maak je zelf mooi op en doe wat aan waar je je goed in voelt. Dan straal je veel zelfverzekerdheid uit en dat is veel leuker dan classy en mooi zijn.
Laat je vriend wel weten dat je het vervelend vindt, dan weet hij waar je mee zit. Ik neem aan dat hij dit wel begrijpt en op een afstandje van haar blijft.

Een glas rode wijn over haar heen gooien?

Hahah ja, of laat haar in de rode wijn zitten, nog mooier.

Maar het is wel goed dat je vriend het weet, dan laat je je nu van je volwassen kant zien. Je kan best feesten met je vriend en dat mokkel (met een rode vlek op haar kleding).

ik zouu echt heel boos worden!

misschien gewoon overdreeeven aardig doen tegen haar. Dan heeft ze vast wel door dat je haar niet echt mag maar kan ze je nergens op ‘pakken’ zeg maar :stuck_out_tongue:

En als zij met je vriend gaat dansen ga dan aan de andere kant tegen haar aan dansen, dat ze in een soort sandwich zit, dat heb ik zelf een keer gedaan en dat meisje was stomverbaasd en heeft niks meer gedaan muhaha

Heel erg irritant natuurlijk, ik ken het gevoel. Maar door een ‘plan’ te maken om haar terug te pakken ben je er toch nog teveel mee bezig. Probeer het inderdaad gewoon te negeren en te genieten van je vriend en vrienden en de muziek en besteed niet teveel aandacht aan haar. Bedenk gewoon dat je vriend nog lekker met jou is, en hij is niet geïnteresseerd in haar avances. Hij vind je vast ook nog leuker als je gewoon je eigen ding doet en lekker staat te dansen en het je óprecht niets interesseert wat zij doet. Veel plezier (:

Toch even een upje:)

bij je vriend blijven staan, geef haar niet de kans om te flirten. desnoods zoen je voor der neus, dan weet zo ook dat het nooit wat wordt :slightly_smiling_face: