Epileren of waxen?

Wat is minder pijnlijk, goedkoper, en handiger?
En waar blijft het langer weg?

En… welk merk dan? (A)

Jaa, allemaal vragen, ik weet het, maar ik vind scheren vreselijk, en ik krijg jeuk van ontharingscreme (+hele rode enz oksels)
Dus daarom :wink:

x

er was laatst een filmpje op girlscene waarmee je je eigen suikerwax kan maken van suiker cintroensap en water. superhandig en echt heeeel goedkoop. je doet er ook lang mee.

Bedankt! Dat ga ik dan ook maar proberen!

Maar kun je harsen ook zelf goed op oksels&bikinilijn doen (en epileren?)

Meer?

Wat wil je harsen scheren of epileren? XD

Harsen of epileren, maar ik weet nog niet welke van de 2 xD

Harsen & Epileren bij mn oksels was echt hel… omdat je de huid daar niet goed strak krijgt. Weet alleen niet of dat voor iedereen geldt.
Ik laat nu mijn bikinilijn harsen, dmv body sugar, dan krijg ik veel minder ingegroeide haren etc. dan wanneer ik epileer.

Edit: en body sugar laten doen kost mij ¤ 35 per keer en dan ben ik er zo’n 6 weken vanaf.

upjee =P

Mijn moeder heeft een epilady van 10!!! euro in de winkel, maar… kan dat goed zijn? Mij lijkt het van niet, maar is het het proberen waard?
Hij ziet eruit als een soort veertje van een pen, maar dan langer&groter en dat helemaal gekronkeld enzo xD

http://www.wehkamp.nl/w2/…k=ART&Ntt=epileerapparaat

Als hij lijkt op iets wat je op deze pagina’s ziet… Ik heb geen id wat je bedoelt ><.

Ik kan geen plaatje vinden… :flushed:

Up…

Wie weet een goed epileerapparaat? ik wil denk ik gaan epileren duss :stuck_out_tongue:

ik zou body sugaring gaan doen…denk dat dat het minst pijnlijke is en je kan het zelf doen en het is heel goedkoop:P
ik denk dat ik die cursus ga doen dan kan ik het ook bij andere mensen doen:Den krijg ik ook meteen zo een aparaat erbij hoef ik het niet zelf te koken…!

alleen je benen zou ik daar niet mee doen dat duurt vet lang maar zoals je bikini lijn en je oksels kan je prima ermee doen zelfs je wenkbrauwe:)

ik wax het altijd. werkt super!

Okee… ik zal binnenkort ff waxstrips kopen en het uitproberen :slightly_smiling_face:
En als ik het niets vind koop ik misschien wel een epileerapparaat (A)

ik heb een epileerapparaat van phillips,
werkt goed (doet wel pijn XD)
maar ik vind het minder erg als waxen (want bij wax komt er een laagje huidcellen mee af:p)
maar das bij iedereen anders mss
xx

Tnx;)

Upjee

Ik weet het nog niet zo zeker :S

heb gister een epileerapparaat gekocht
nu nog x proberen :S

laat je daardoor geen schrik aanjagen :p, het went en het valt wel mee
moest je daar nog iets aan hebben
maar je kan ook een keer wasstrips kopen en als het je niet aanstaat kan je proberen te epileren (ipv andersom want een pakje wasstrips kost niet zoveel)
moest je hier niks aan hebben, dan is dit een upje XD

Tnx, ik heb er wel wat aan hoor xD

Maar weer een upje…
Ik wil mijn oksels, benen & bikinilijn ontharen… maar is epileren/waxen nou beter?