Epileren of harsen?

Wat vind jij het minst pijn doen?

harsenn doet minder pijn maar is wel kleverige boel.
en epileren doet piiiiijjn !
maar is wel handig gewoon in je kamer enzo.

harsen doet bij mij ook minder pijn.

Epileren vind ik minder pijn
Maar harsen vind ik wel beter

Harsen doet minder pijn, en iets sneller bij mij :’)

ligt eraan waar je de haartjes wilt weghalen. bijv. bij je wenkbrauwen vind ik epileren minder pijnlijk, maar voor de bikinilijn is harsen het beste, denk ik.

helemaal mee eens :grinning:

harsen

harsen heb ik nooit geprobeerd, oh ja een keer op m’n been maar dat werkte niet haha ;d
epileren hoor ik altijd mensen over zeuren, maar ik heb een redelijk hoge pijngrens (of een ongevoelige huid ;p) dus ik heb eigenlijk nooit echt ‘pijn’ wanneer ik m’n wenkbrauwen epileer.

Harsen heb ik nooit geprobeerd en epileren met een epilady doe ik ook nooit meer. Ik hou het wel bij scheren, ik hoef toch maar 2x in de week te scheren dus zoveel moeite is het niet:P

up

up

Over wat gaat het eigenlijk? Benen, bikinilijn, wenkbrauwen,…?
Anyway, ik epileer mijn benen nu al een tijdje met zo’n toestelletje. De pijn mindert wel, en vind het best handig. Heb een keer proberen te waxen maar dat lukte langs geen kanten :stuck_out_tongue:

^ benen vooral. welk epileerapparaat heb jij dan als ik vragen mag?

ik gebruik ook een epilator sinds een tijdje. het is handig eigenlijk, je gebruikt het gewoon zo snel even aals het nodig is, dat gaat niet egt met hars.
ook handig voor op reis. het enige is dat ze egt veeeel lawaai maken :S

epileren doet piiiijn. En je moet het vooral niet doen tijdens je menstruatie (wat ik dus de eerste keer deed) want dan schijnt het nog pijnlijker te zijn (omdat je dan gevoeliger bent enzo. Maar het is wel handig en de haren blijven lang weg.
Maar harsen heb ik nog nooit gedaan. Lijkt me eigenlijk wel handig voor de oksels. Kun je het daar ook voor gebruiken?

Euhm naam of merk weet ik niet zo direct en ben niet thuis voor de moment. Maar ja hoe noem je het, een silk epil?

ik hars altijd mijn benen en oksels, dus ja dat kan.
maar benen duren altijd zo lang bij mij …

oooh, kan het die van braun zijn? die heet toch silk epil? haha.