Ik heb ook een epilator van Philips. Je kunt deze ook gebruiken om te scheren, al krijg je het dan natuurlijk niet zo kort en glad als een scheermesje. Je kunt ervoor kiezen om het heel kort te scheren of tot ong. 4 mm. Dit laatste is wat gewenst is voor het epileren.
Het epileren werkt ontzettend goed! Bij de epilator zit ook een apart opzet-stuk. Dit stuk is iets wat over de huid rolt om de huid als het ware even kort na het epileren te āmasserenā. Er zit ook zoān zak met gel bij die je in de vriezer kunt leggen, om de huid na het epileren mee te koelen.
Ik ben erg tevreden over deze epilator. Soms breken mijn haren nog wel eens af, maar dat ligt meer aan mij zelf. Ik gebruik het opzet-stuk en die zak met gel eigenlijk nooit. Ik denk gewoon āEven op de tanden bijten!ā. Het gevoel is de eerste minuut absoluut niet fijn, maar dan begint het eigenlijk wel te wennen.
Trouwens. De epilator zit wel met een stekker in het stopcontact, dus het is niet draadloos en hij kan ook niet onder natte omstandigheden gebruikt worden.