epic FAIL XD

anders trek je aan z’n shirt en tuit je je lippen en zeg je op zo’n vragende toon ‘mm?’
dat lijkt me best wel schattig :’]

vragen om een zoen is vrij stom vind ik.

whaha dti is niet helemaal wat ik verwachtte bij deze titel xD

maar nja je hebt met hem dus als je je armen zo om hem heen doet dan snaptie vast wel wat je bedoelt (A)

mijn vriend en ik hebben ook best wel een lengteverschil, maar niet zoveel als jij :stuck_out_tongue: hij is ruim een kop groter :stuck_out_tongue: (1.70 hij 1.90 ofzo)
als je gaat zitten zijn jullie ongeveer gelijk, ga ergens op staan spring in zijn armen en geef een kus, lippen tuiten, op je tenen staan?

ga zitten. anders krijg je nekpijn x’D echt

aawhhh echt schattig haha

je pakt zijn kin *subtiel* vast, trekt zij gezicht zachtjes naar jou gezicht toe, gaat ondertussen op je tenen staan, en TADAAH! ^^

Moehahah ja dat is echt irritant! xD

OT: ik heb dat probleem ook, maar je moet gewoon armen om zijn nek doen en dan hem iets naar beneden trekken (wel een beetje subtiel xD). meestal sta ik ook wel op een stoep ofzo, maar het beste blijft gewoon zitten/liggen.

Die van my is 20 cm groter, k moet altijd springen XD Als die niet vooroverbuigd dan.

Haha, sorry ik zie het al helemaal voor me.
Hang je met je volle gewicht aan dat shirt xD

Mijn vriendje is 1.85, en ik ben 1.57 :blush:
En hij tilt mij gwn op :grinning:
En zelfs als ik op mijn tenen sta, en hij bukt een beetje, kan het al :wink:
Oefening baart kunst :blush:

Mijn vriend is 1.97 en ik ook maar 1.69, en geloof me; het kan :stuck_out_tongue:
Als je gewoon je hoofd eenm beetje omhoog doet, naar hem toebuigt enzo, snapt hij je vast wel.

HAKKEN! of zittend zoenen. Of hij moet je heel lief en romantisch optillen :grinning:

Hahaha, ga je zo springen. Knal je keihard met je voorhoofd tegen zijn neus ofzo… x’D Maar eeuhm, Ik vind het wel schattig als je om een kusje vraagt. Maar het handigste is gewoon zittend en liggend zoenen, en op je tenen gaan staan.

hahahah mijn crush iis ook véél langer iik ben ook maar 1.55 hij in de 1.80 ofsoo xD naja iik vind er wel een oplossing voor…:grin:

Dit klinkt echt te lief en schattig. Hihi. en om opmerkingen hier als ‘groeien’ je vriendje ‘krimpen’, en springen heb ik ook hard gelachen. Maar ik kan snappen dat je het vervelend vindt, als je altijd die lengte moet hebben. Zoals hier als is gezegd (voor als hij niet meewerkt): stoeprand, hakken, traptrede, drempen, op je tenen staan (als jullie dan kussen bukt hij vanzelf wel).

Wanneer hij er wat meer aan gewend is - ik las namelijk dat hij je niet automatisch zoent uit verlegenheid - heb je al die trucjes niet meer nodig.