EO-Jongerendag

[b]Wie is er allemaal geweest?

Ik wel en het was supertof :slightly_smiling_face:

Ik zat in ingang K. En vond stellar kart het leukst :grinning:

Hebben jullie nog wat gekocht?? ^^ Ik een flevofestival shirtje (ga daar heen dus :grinning:)[/b]

Ik was echt wel graag gegaan!
Maar mijn pww begint deze week… :frowning_face:

nee, ik was vandaag aan t zappen en zag t wel staan maar t liedje was niet myn smaak dus zapte door…
is t iets als pinkpop?

Nee… ben dr nie tzo van

neh… eigenlijk niet. Een dag voor christelijke jongeren met christelijke bands. Sharon kips was er ook ^^. En stellar kart :grinning: Ook zijn er sprekers enzo… echt heel gaaf :grinning:

uh , niet heengegaan, stukje op tv gezien! ik vind sharon kips niet zo ! maar jah , t zag dr wel allemaal mooi & hip uit hoor !

jaaaaa, ik was er ook!
was echt super, khad 2 vriendinnen meegenomen en we stonden in het veld vooraaan.
en ik heb Adam van stellar Kart aangeraakt, haha xD
volgendjaarweer!

nueh, vind 't niets:P

Ik ken 2 meisjes die er heen gaan. Maar voor mij is het niks.

Ben er niet geweest.
Vriendinnen vroegen of ik mee wou. maar had een voorstelling met mn toneel groep.
Ben er nog nooit geweest maar lijkt me wel leuk oors :slightly_smiling_face:

Hey,
Ik ben er ook geweest, en het was echt super! :relieved:
Vooral Stellar Kart, Chris Tomblin, Sharon en Group 1 Crew!
Ik heb het blauwe “Dream Bigger” shirt gekocht. Ik zat bij ingang G.
Volgend jaar weer! 't Was fantastisch! :slightly_smiling_face:
Zoveel mensen die dezelfde God eren!
xxx Eymeke

ik ben er ook geweest, zat op ingang K, en ik vond stellar kart super gaaf!!! de dag ervoor waren ze gewoon in zeewolde, 1e keer dat ze in europa waren.,geweest stellar kart!!!(daar woon ik) ik heb gewoon 2 meter van ze vandaag gelopen, gaven handtekening op je t-shirt kon met ze op de foto, ze zijn gwoon zulke relaxte gasten!! en als je alllemaal mensen met roze stellar kart mensen zag lopen?? die kwammen uit zeewolde

cool!! Vet gaaf :grinning: Ik zat trouwens ook in ingang K. Er was wel een meisje met een grijs t-shirt met stellar kart erop. Vond het zooo gaaf :grinning: Ga volgend jaar weer :dancer:

horen jullie nu ook de hele tijd zo een pieeeeeeeeep in je oren
of komt het omdat ik vooraan stond.
het is iniedergeval heel irritant xD

Ik ben ook geweest!
Stond ook bijna vooraan :slightly_smiling_face:

Oud bericht maar… wie zijn er allemaal geweest op 5 juni 2010? en wat vonden jullie ervan? :slightly_smiling_face: