EO Jongerendag

Hee, ik had even een vraagje: Gaan jullie ook naar de Eo jongerendag (morgen)?

En wat nemen jullie mee? En hoeveelste keer wordt het voor je(als je gaat)?

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Nee, wat is het ? :slightly_smiling_face:

Concert, met allemaal artiesten. Christelijke artiesten, maar daar merk je eigenlijk niet zoveel van. :slightly_smiling_face: Niet teveel “Ik loof de Heer” enzo, daar heb ik zelf ook weer niet zoveel mee, maar dit is gewoon tof, en daarom ga ik erheen :slightly_smiling_face: Aan de ene kant om God te loven (zoals veel mensen het noemen), maar ook vooral voor de bands :grinning:

Dit jaar; Delerious? (worship) , Spacifix (reggae,funk etc), Starfield(rock), John Reuben(hiphop), Ronduit Praiseband (praise).

nee, ik ga niet…
ik was het even vergeten, maar ik vind het wel leuk.
misschien volgend jaar?..

oke :slightly_smiling_face: Thanx voor reacties!

Ik zou eigenlijk wel gaan, maar moet gaan werken morgen:’(
vorig jaar stond ik vooraan en heb toen adam van stellar kart aangeraakt^^
haha.
dat zou dan mn 4e keer ofzo zijn?

Aah vet! Ik stond toen 2 m van het podium :slightly_smiling_face:

Dit wordt mijn 2e keer :slightly_smiling_face:

More?

Ik stond vlakbij het podium, net als vorig jaar. 3e keer. :slightly_smiling_face:

Dit jaar ben ik voor het eerst geweest, het was echt zo tof. :slightly_smiling_face:
Vanuit de kerk gingen we met een aantal mensen, ze hadden mij ook gevraagd, en ja het leek me ook gewoon heel tof. :slightly_smiling_face:
We zaten vlak naast de VIP in- en uitgang, dus ik heb Kees Kraayenoord en Valerio van heel dichtbij gezien. :slightly_smiling_face:

Een vriendin van me is er geweest: ze kwam zelfs op tv! Heb het gezien op youtube, zag er machtig uit!

Ik kon dit jaar niet,
jammer dat ik delirious? heb gemist!

nikssssssss voor mij

Jaaaa ik ben geweest ! :grinning: Ik was met drie vriendinnen, waarvan een christelijk is. Het was echt super en heeel druk! Ik stond ergens midden in de zaal, op de derde rij van de stoelen. Waar stonden jullie? Bij Spacifix gingen ik en een vriendin echt keihard zitten dansen op onze stoelen… Helemaal Old School dus :sunglasses: Maar iedereen keek ons nogal raar aan… :bored: Ik bedoel, het is toch om lekker te dansen en uit je dak te gaan - of vinden jullie dat EO een meer christelijke boodschap heeft, en dat je je beleefd moet gedragen? :face_with_raised_eyebrow:

Ik vind best dat je uit je dak mag gaan hoor! :slightly_smiling_face:
Ik zat in vak 105, dat is vanuit het podium gezien aan de rechterkant, en dan het middelste vak. Op de 3e rij van voren, vlak naast de VIP in- en uitgang. :slightly_smiling_face:

ik ben 2 jaar geleden geweest. Belle Perez kwam toch ook dit jaar?

Niet echt iets voor mij,

dat is iets waar je mij nooit zou vinden

een vriendin van me is er geweest, die is zelf ook best wel gelovig.
maar het is niet echt iets voor mij.

Ik heb er niet gezien! Ik hoorde wel dat ze er was ofzo, maar ze trad iig niet op :wink:

Nee, Delirous, Starfield en Spacefix waren de speciale gasten dit jaar. :slightly_smiling_face:
En dan had je Manuel nog, Valerio ook (weet eigenlijk niet wat hij nou kwam doen?) en niet te vergeten Keesie. :sunglasses:

Want waar zaten jullie (de mensen die gegaan waren)?