envelop voor ex/vriend

Hoi,
Door verschillende omstandigheden is het tot nu toe 2 keer uitgegaan met mijn vriend.
We hebben nog contact en willen graag weer een relatie beginnen.
Door de omstandigheden is dit nog niet helemaal tot stand gekomen.
Om te laten zien dat ik hem echt terug wil en van hem hou.
Heb ik een grote envelop met bubbeltjes gekocht bij de action ( 1 euro voor 3 stuks ) en kleine envelopjes ( 55 cent voor 50 stuks ).
Deze grote envelop wil ik vullen met kleine envelopjes, en in de kleine envelopjes zit een gedichtje/zinnetje/50 redenen waarom ik van hem hou/ etc.
Bij sommige envelopjes doe ik een klein cadeautje erbij zoals een zakje snoep van die lippen, voor als die me lippen mist.
de bedoeling is, dat ie elke dag een klein envelopje openmaakt, en het laatste kleine envelopje is op de dag dat we 4 maanden samen zouden zijn

Ik heb een paar vragen aan jullie,

hebben jullie nog tips voor de envelopjes ? ( k moet er 15 hebben namelijk , en ik heb er nu ongeveer 10 )

weten jullie waar ik een klein en goedkoop knuffelbeertje of hartje kan kopen?
weten jullie waar ik een klein goedkoop fotolijstje van vinden voor een pasfoto?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
ik wil het namelijk graag morgen bij hem door de brievenbus gooien :slightly_smiling_face:

veel liefs

Leuk idee. Helaas kan ik je niet verder helpen, upje dus!

ja ik vond het ook een leuk idee, maar ik ben min of meer, inspiratieloos :stuck_out_tongue:

Leuk idee :3

Je hebt al bij de Action gekeken…Al de Xenos geprobeerd?
Misschien zou je zelfs nog wel geinige goedkope dingetjes bij de Wibra of Zeeman kunnen vinden :V

Of bij de Kruidvat, een mini flesje van je favo douchegel ofzo.

leuk leuk leuk idee! upje voor jou

Bruna misschien? is niet de goedkoopste maar hebben wel vaak van dat soort ‘frutsels’ volgens mij?

succes en leuk idee!

action , xsenos en expo ben k al geweest.

dit is nu wat ik heb

• grote bubbel envelop
  • kleine envelopjes
  • een roze envelop voor de eerste brief met tekst en uitleg enzo
  • stickertjes van roosjes
  • een mooi zakje voor de snoepjes ( lippen/hartjes )
  • rood lint waarop staat; I LOVE YOU

ik dacht, misschien hebben jullie nog mooie gedichtjes ofzo ? ( graag nederlands, en anders engels met vertaling, want ik ben niet zo’n held in engels, en ben wel benieuwd wat jullie dn schrijven snappie?)

Trouwens, hoe groot is die ‘grote’ envelop wel niet?

ehm, zo’n a4 formaat:P en de kleine envelopjes zijn de gewone enveloppen die je bij een kaart krijgt ofzo :stuck_out_tongue:

Ahh, ik zag echt van die superkleine schattige envelopjes voor me :stuck_out_tongue:

Maar alsnog wel leeuk hoor ^^.
Ik heb wel veel leuke teksten int engels [nederlands ben ik niet zo’n fan van, dus heb ik er niet veel]

• One thing two do three words four you: I LOVE YOU! [uit het liedje 1 2 3 4 van Plain White T’s]

IK MOET ETEN DUS EDIT DAARNA DOEIDOEI UP VOOR JOU xx

ehmmmm
je kan er eh,

cadeaubonnetjes insteken?
normaal ben ik creatiever
ik zal er eens over nadenken :’)

In het Plakboek voor vriend topic staan ook veel leuke ideeën voor je misschien.

daar heb ik al gekeken, maar tis natuurlijk voor in een envelopje dus is lastiger :stuck_out_tongue:

wat voor cadeaubonnetjes?(A)

Leuk idee! Misschien eens kijken bij Blokker, Wibra, Zeeman?

Tegoedbon voor 1000 kusjes, tegoedbon voor een massage, tegoedbon voor weetikwat?

ik denk dat ik morgen evne langs ga bij zeeman, ik wil blokker eigelijk een rotwinkel, zo ongezellig maar ik ga morgen ook even langs denk ik.
het liefste, wil ik het morgen door de bus gooien, dus moet ff kyken hoe k dat ga doen :stuck_out_tongue:
xx

tegoedbon is goed idee, maar het probleem is dat k hem niet zie :stuck_out_tongue:
er zijn problemen tussen mij en zn moeder, daarom :stuck_out_tongue:
x