Enrique Iglesias.

Aangezien er nog geen officieel topic is over hem, heb ik 'm bij deze aangemaakt!

Enrique Miguel Iglesias Preysler (Madrid, 8 mei 1975) is een Spaans zanger. Hij zong aanvankelijk alleen in het Spaans, maar breidde tegen het einde van de jaren 90 zijn repertoire uit met liedjes in het Engels en Frans. Als acteur maakte Iglesias zijn debuut in de film Once Upon a Time in Mexico, die in 2003 uitkwam.

In juni 2007 verscheen Iglesias’ album Insomniac waarvan de eerste single ‘Do You Know (Ping Pong Song)’ een hit werd. Op 19 november 2007 gaf hij zijn tweede concert in Nederland, in Ahoy Rotterdam. Eerder stond hij in 2002 in dezelfde zaal.
In 2010 kwam Iglesias’ album Euphoria uit. Daarop staan onder meer de singles I Like It met Pitbull, Heartbeat met Nicole Scherzinger, Dirty Dancer met Usher & Lil Wayne en Tonight (I’m F*cking You) met Ludacris. Zowel de titel als de videoclip van Tonight (I’m F*cking You) kwam hem in verschillende vele landen op kritiek te staan. Daarom werd deze op sommige plaatsen aangepast tot Tonight (I’m Loving You). Vervolgens maakte Iglesias bekend dat hij Euphoria Reloaded zou uitbrengen aan het einde van 2011. Hij heeft weer een nieuw album ‘‘Sex and Love’’

18 November geeft hij weer een concert in Nederland, ik ga zeker te weten!

http://data1.whicdn.com/images/114484090/large.png

Hier een aantal populaire liedjes:

I’m a freak

Hero

Do you know?

Wat een lekkerding

Topic bestaat al wel: http://forum.girlscene.nl/forum/celebs/enrique-iglesias-162104.0.html

Er is alleen keilang niet gereageerd.
Dus misschien willen de mods die ^ sluiten zodat deze kan blijven … ?

Oh haha, ik kon 'm niet vinden! Hopelijk kan deze blijven (:

ik hoop dat dit topic kan blijven!

Vrijdagochtend begint de kaartverkoop toch?

Hij is zo hot. Ik wil misschien naar zijn concert maar dat is gedeeltelijk zo omdat Demi Lovato in het voorprogramma staat.

Klopt ja :slightly_smiling_face:

I agree

Ik denk niet dat ik er heen kan, zou wel heel graag willen!

Tja om eerlijk te zijn vind ik het raar dat mensen alleen voor Demi Lovato zouden komen. Er zijn genoeg mensen die naar Enrique willen en dan vervolgens geen kaartje kunnen krijgen omdat er mensen alleen voor haar komen. En ja, ik weet dat die mensen echt zoiets hebben van fuck it maar ik word dan echt boos als ik geen plek vooraan heb :’)

Oh jammer!

dit, die mensen kijken al heel lang uit dat zij naar nederland komt maar ik kijk er ook al heel lang naar uit om Enrique te zien en dan zijn er waarschijnlijk helemaal geen kaartjes meer voor de mensen die voor hem komen

Ik snap best dat mensen haar ook willen zien omdat ze nog nooit in NL is geweest maar ze is nog zo jong dat ze heus wel ziet dat er in NL genoeg fans zijn die haar willen zien en ze uiteindelijk heus wel een concert geeft.

Als ik heen zou gaan ga ik ook alleen voor Demi, ondanks dat ik Enrique ook echt wel heel gaaf vind, maar ik ga dan waarschijnlijk samen met een vriendin die echt super fan is van Enrique dus dan ga ik ook wel een kaartje kopen, mocht ik niet gaan met die vriendin koop ik alleen VIP voor Demi omdat ik het anders idd ook sneu vind dat andere Enrique fans misschien geen kaartje kunnen krijgen. :cold_sweat:

Ach, ik ben geen groot fan van Enrique. Mss van zijn oude liedjes die nog wat weg hebben van de muziek van zijn vader Julio. Die zwoele spaanse liefdesliedjes vind ik erg mooi, maar tegenwoordig is het allemaal commerciële troep :confused:

Yes, ik zal er ook zijn, had al gespaard om erheen te kunnen omdat ik al er vanuit ging dat de prijs weer rond de 75 zou gaan liggen voor eerste rangskaarten. Word mijn 5e keer dat ik hem ga zien dan (ja, ik heb hier eerder een discussie gezien van dat als je als een bent geweest je eigenlijk niet moet gaan om anderen een kans te geven, maar ik ben echt groot fan). Moet wel zeggen dat ik minder ben van zijn laatste dance nummers en van zijn laatste album vooral heel erg blij ben met nummers als Bailando (Spaanse versie, engelse vind ik minder), maar ben kijkende naar zijn eerdere concerten er ook zeker van dat hij zijn klassiekers er weer tussen gooit (:

Ik kijk er ook al heel lang naar uit dat hij weer een concert zou gaan geven! Dit word dan mijn 3e keer, zijn andere 2 shows waar ik geweest ben vond ik echt geweldig en heb daar ook intens van genoten.

Wat ik trouwens raar vind is dat er alleen zitplaatsen zijn? Maar ik hoorde dat dat wel vaker is in de Ziggo Dome (de keer dat ik in de Ziggo Dome was dan weer niet), maar Mojo had geantwoord dat het vanuit Enrique’s management zelf zo was geregeld. Ben niet van plan te blijven zitten :'D vind zitplaatsen wel kut omdat ze een vaste plek aangeven en dat als je niet een van de eerste rij plekken bemachtigt je sowieso niet helemaal vooraan staat, maar anderzijds is het ook wel fijn dat niemand anders je eerste rij plek inpikt.

Weten diegenen die er de laatste keer bij waren nog dat die gast vanaf de tribune naar beneden viel? Schrok me kapot toen,