enquête verzorging

heey, wij moeten voor ons sectorwerkstuk wat over verzorging gaat een enquête afnemen en we zouden graag jullie meningen hierover willen weten.
Zouden jullie deze enquête voor ons in willen vullen?
alvast bedankt :slightly_smiling_face:

[i][b]Hoe oud ben je?
Gebruik je make-up?
Zo ja, doe je dit voor jezelf of voor anderen?
Hoe belangrijk is het voor jou om er verzorgd uit te zien?
Wat doe jij om er verzorgd uit te zien?
Hoe veel aandacht besteed je daaraan?
Is het voor jou een afknapper als iemand er minder verzorgd uitziet?
Zo ja, is dit voor jou zo belangrijk dat je dan niet met die persoon om zou willen gaan?
Vind je dat een jongen zich goed zou moeten verzorgen?

[/b][/i]

Hoe oud ben je? 14
Gebruik je make-up? Ja
Zo ja, doe je dit voor jezelf of voor anderen? Voor mezelf
Hoe belangrijk is het voor jou om er verzorgd uit te zien? Erg belangrijk
Wat doe jij om er verzorgd uit te zien? Zorgen dat ik geen slaap te kort heb, cremepjes etc.
Hoe veel aandacht besteed je daaraan? 20 minuutjes per dag
Is het voor jou een afknapper als iemand er minder verzorgd uitziet? Niet meteen, maar vind het wel fijner als diegene er verzorgd uitziet.
Zo ja, is dit voor jou zo belangrijk dat je dan niet met die persoon om zou willen gaan? Ik zou er wel mee omgaan
Vind je dat een jongen zich goed zou moeten verzorgen? Dat sowieso.

Hoe oud ben je? 17
Gebruik je make-up? Ja
Zo ja, doe je dit voor jezelf of voor anderen? Voor mezelf
Hoe belangrijk is het voor jou om er verzorgd uit te zien? Heel belangrijk!
Wat doe jij om er verzorgd uit te zien? Ik gebruik mascara & concealer, en ik doe, naar mijn mening, leuke kleren aan.
Hoe veel aandacht besteed je daaraan? Veel aandacht.
Is het voor jou een afknapper als iemand er minder verzorgd uitziet? Ja, zeker weten.
Zo ja, is dit voor jou zo belangrijk dat je dan niet met die persoon om zou willen gaan? Nee
Vind je dat een jongen zich goed zou moeten verzorgen? Ja

Hoe oud ben je? 17
Gebruik je make-up? altijd
Zo ja, doe je dit voor jezelf of voor anderen? beide :grinning:
Hoe belangrijk is het voor jou om er verzorgd uit te zien? heel belangrijk
Wat doe jij om er verzorgd uit te zien? om de dag douchen, optijd naar bed, veel groente en fruit eten, en goeie (makeup) producten gebruiken
Hoe veel aandacht besteed je daaraan? veel aandacht
Is het voor jou een afknapper als iemand er minder verzorgd uitziet? bij een jongen sowieso wel jah.
Zo ja, is dit voor jou zo belangrijk dat je dan niet met die persoon om zou willen gaan? nou omwillen gaan is een groot woord. maar nja kweet niet
Vind je dat een jongen zich goed zou moeten verzorgen? ja absoluut

Hoe oud ben je? 17
Gebruik je make-up? Ja.
Zo ja, doe je dit voor jezelf of voor anderen? Voor mezelf.
Hoe belangrijk is het voor jou om er verzorgd uit te zien? Ik vind het redelijk belangrijk om er verzorgd uit te zien.
Wat doe jij om er verzorgd uit te zien? Genoeg slapen, gezond eten.
Hoe veel aandacht besteed je daaraan? Ik slaap heel veel, dus ja veel.
Is het voor jou een afknapper als iemand er minder verzorgd uitziet? Niet echt een afknapper, maar het zou wel fijn zijn als een jongen zich zelf goed verzorgd.
Zo ja, is dit voor jou zo belangrijk dat je dan niet met die persoon om zou willen gaan? Nee.
Vind je dat een jongen zich goed zou moeten verzorgen? Ja, iedereen gewoon.

Hoe oud ben je? 13
Gebruik je make-up? beetje, en soms foundation en lipgloss
Zo ja, doe je dit voor jezelf of voor anderen? voor mezelf anders ziet het er niet uit zo,n dikke pukkel.
Hoe belangrijk is het voor jou om er verzorgd uit te zien? heel belangrijk
Wat doe jij om er verzorgd uit te zien? gezicht reinigen, haar wassen, handen wassen, douchen, deoderant en parfum gebruiken, kleren verschonen, nagels knippen.
Hoe veel aandacht besteed je daaraan? best veel
Is het voor jou een afknapper als iemand er minder verzorgd uitziet? ja
Zo ja, is dit voor jou zo belangrijk dat je dan niet met die persoon om zou willen gaan? nee tenzij die persoon niet doucht en echt heel onhygiënisch is.
Vind je dat een jongen zich goed zou moeten verzorgen? ja !

dubbelpost :pensive: !

Hoe oud ben je? 16
Gebruik je make-up? Ja.
Zo ja, doe je dit voor jezelf of voor anderen? Mezelf.
Hoe belangrijk is het voor jou om er verzorgd uit te zien? Best belangrijk
Wat doe jij om er verzorgd uit te zien? Haar/huid verzorgen, make-up.
Hoe veel aandacht besteed je daaraan? 30 min per dag.
Is het voor jou een afknapper als iemand er minder verzorgd uitziet? Niet een afknapper, maar ik vind het wel best belangrijk dat iemand er verzorgt uitziet.
Zo ja, is dit voor jou zo belangrijk dat je dan niet met die persoon om zou willen gaan? Nee.
Vind je dat een jongen zich goed zou moeten verzorgen? Jazeker.

Hoe oud ben je? 13
Gebruik je make-up?Een beetje meestal wel oogschaduw en soms mascara
Zo ja, doe je dit voor jezelf of voor anderen? Als ik eerlijk ben ook wel voor de anderen. Maar ook wel voor mezelf, ik vind mezelf met make-up wel mooier
Hoe belangrijk is het voor jou om er verzorgd uit te zien? Ik vind het wel belangrijk om er verzoorgd uit te zien, maar zeker niet zo’n nette barbiepop!
Wat doe jij om er verzorgd uit te zien? De standaard dingen denk ik, deo, haar wassen, nagelsknippen enzo
Hoe veel aandacht besteed je daaraan? Een beetje maar het lijkt me vrij logisch dat je elke ochtend deo opdoet enzo
Is het voor jou een afknapper als iemand er minder verzorgd uitziet? Ik vind verzorgder mooier moet ik zeggen. Maar ik ga er echt geen punt van maken als iemands haar er een beetje vet uitziet ofzo
Zo ja, is dit voor jou zo belangrijk dat je dan niet met die persoon om zou willen gaan? -
Vind je dat een jongen zich goed zou moeten verzorgen? ja, maar het hoeft niet helemaal toppie zegmaar

dit mag eigenlijk niet
maar ik zal heb even invullen

16
ja
mezelf
Belangrijk
Haar verzorgen, iedere daggezicht wassen, creme, make-up etc
20 min per dag
Het kan een persoon minder mooi maken
Nee
Ja

Hoe oud ben je? 13
Gebruik je make-up? ja
Zo ja, doe je dit voor jezelf of voor anderen? voor mezelf
Hoe belangrijk is het voor jou om er verzorgd uit te zien? heel erg belangrijk!
Wat doe jij om er verzorgd uit te zien? gezicht reinigen, elke dag make-up, douchen, deo en parfum, handen verzorgen, kleren wassen, lichaam verzorgen, make-up doen
Hoe veel aandacht besteed je daaraan? heel veel
Is het voor jou een afknapper als iemand er minder verzorgd uitziet? ja
Zo ja, is dit voor jou zo belangrijk dat je dan niet met die persoon om zou willen gaan? nee, maar ik wil wel dat een persoon zich een beetje normaal verzorgd zoals douchen etc.
Vind je dat een jongen zich goed zou moeten verzorgen? ja

Hoe oud ben je? 15,
Gebruik je make-up? Jep.
Zo ja, doe je dit voor jezelf of voor anderen? Voor mezelf en een beetje voor m’n vriendje. c:
Hoe belangrijk is het voor jou om er verzorgd uit te zien? Heel erg, ik ga niet zonder make-up de deur uit.
Wat doe jij om er verzorgd uit te zien? Make-up en haren doen
Hoe veel aandacht besteed je daaraan? Meestal 20 minuutjes.
Is het voor jou een afknapper als iemand er minder verzorgd uitziet? Ja, dat is denk ik bij iedereen.
Zo ja, is dit voor jou zo belangrijk dat je dan niet met die persoon om zou willen gaan? Nee, dat net weer niet.
Vind je dat een jongen zich goed zou moeten verzorgen? Ja, dat zou wel fijner zijn.

Hoe oud ben je? 24
Gebruik je make-up? Ja
Zo ja, doe je dit voor jezelf of voor anderen? Uhm, ik denk allebei? Want als niemand mij ziet, doe ik het niet. En als ik ergens heen ga, voel ik me beter want dan zie ik er mooier uit, voor anderen…
Hoe belangrijk is het voor jou om er verzorgd uit te zien? Te zien waar ik heen ga :’)
Wat doe jij om er verzorgd uit te zien? Gewoon, mij wassen, mijn haar kammen, makeup op doen, juwelen om etc…
Hoe veel aandacht besteed je daaraan? Niet zoveel eigenlijk xD
Is het voor jou een afknapper als iemand er minder verzorgd uitziet? Soms
Zo ja, is dit voor jou zo belangrijk dat je dan niet met die persoon om zou willen gaan? Neeee
Vind je dat een jongen zich goed zou moeten verzorgen? Verzorgen, ja, als in, dat hij geen gele tanden heeft ofzo xD

Enquetes mogen niet geplaatst worden op het forum.