ENQUETE! Pumps met afneembare hak. Zou jij het kopen?

Hey girls!

Sinds kort doe ik de studie International business and management. Nu is het zo dat we het eerste jaar een “Young enterprise” project moeten doen, oftewel een eigen product bedenken, en dat op de markt brengen. Nu denken we dat we een redelijk goed idee hebben…

Maar het belangrijkste is jullie mening! En aangezien op het Girlscene forum veel meisjes en vrouwen komen, lijkt dit me een geschikte plaats om deze enquete te houden.

[b]Een veel voorkomend probleem bij vrouwen: last van hun voeten na bijvoorbeeld een stuk lopen door de stad, of na het uitgaan. Ook met autorijden zijn hoge hakken niet altijd handig! Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden… Vanaf nu niet meer!

Stel je voor: mooie, fashionable pumps in allerlei designs, maar dan met afneembare hak! Er zit een flexibele zool onder met extra versteviging aan de zijkanten, zodat de schoen zowel als pump en als ballerina gedragen kan worden. Wanneer je last van branderige/vermoeide voeten krijgt, haal je de hak eraf en loop je op ‘ballerina’s’. En om het nog wat interessanter te maken… Je kan er los hakken bij kopen. Het idee is om bijvoorbeeld hakken met een lijntje swarovski-achtige steentjes te maken, hakken met een lijntje dierenprint enz.[/b]

Nu jullie dit gelezen hebben, heb ik een paar vraagjes. Je zou me een groot plezier doen door dit in te vullen!

[b]- Zou jij dit product kopen?

• Hoeveel geld zou je ervoor overhebben?
  • In wat voor winkel zou je dit product voor je zien? (Van Haren, Invito, Sacha o.i.d.)
  • Wat is je leeftijd en waar woon je?[/b]

Hartstikke bedankt, en ik hou jullie op de hoogte!

Enquetes zijn verboden inmiddels.

Zou jij dit product kopen? ja als 't er mooi uitziet.

• Hoeveel geld zou je ervoor overhebben? voor elke hak 10 euro en de schoen zelf 40 (inclusief 1 hak dan )
  • In wat voor winkel zou je dit product voor je zien? (Van Haren, Invito, Sacha o.i.d.) ik zóu ht graag in van haren zien maar zie 't eerder in een duuderewinkel
  • Wat is je leeftijd en waar woon je? 14 Gelderland, Nijmegen/

en dit idee is al bij het beste idee van nederland haha. xD

Enquêtes zijn verboden! Slotje.