Met welke filosofie werkt de ikea?
hoe werken ze?
waar haalt de ikea zijn hout vandaan?
waarom moet je gekochte artiekelen vaak zelf in elkaar zetten?
hoeveel mensen werken er in een gemiddelde vestiging?
heeft de ikea vooral jonge of oudere werknemeners nodig?
waar moet een plek vooral aan voldoen voor een vestiging van de ikea?
waarom is de afstanden tussen ikea’s zo groot?(reikwijdte/verzorgingsgebied/drempelwaarde)
hoeveel klanten en hoeveel werknemers heeft een gemiddelde ikea vestiging?
ik snap t niet, moeten wij nou vragen beantwoorden over de IKEA?
daar weten wij toch niks van? en je kunt het toch ook zelf googlen of de IKEA bellen? ;p
Met welke filosofie werkt de ikea? elke dag is anders ofzo, van de reclame
hoe werken ze? ze kappen bomen, maken meubels en verkopen die
waar haalt de ikea zijn hout vandaan? ik denk uit scandinavie, daar komen ze toch ook vandaan
waarom moet je gekochte artiekelen vaak zelf in elkaar zetten? dat spaart tijd en dus geld en daarom zijn die spullen vaak ook goedkoper
hoeveel mensen werken er in een gemiddelde vestiging? weet ik veel, bel een aantal vestigingen op en vraag het, zou ik zeggen
heeft de ikea vooral jonge of oudere werknemeners nodig? dat maakt niet uit, als het werk maar gedaan komt
waar moet een plek vooral aan voldoen voor een vestiging van de ikea? goed bereikbaar
waarom is de afstanden tussen ikea’s zo groot?(reikwijdte/verzorgingsgebied/drempelwaarde)het is geen supermarkt, je komt er maar af en toe en dan wil je er best wel een stukje voor rijden. bovendien zijn ikeas best groot dus komen er ook veel mensen. er werkt relatief weinig personeel, dus dan is 1 grote zaak goedkoper en makkelijker dan 10 kleine.
hoeveel klanten en hoeveel werknemers heeft een gemiddelde ikea vestiging?
geen idee, internet, telefoon??
ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb
Zijn dit geen vragen die je zelf op moet zoeken en beantwoorden?
Kijk op de site van IKEA? Staat er vast op.