Enquete over mijn webshop voor school, voor 'korte' meiden!

Hoi allemaaal, ik ben Nathalie en ik heb voor mijn Personal Project (een groot schoolproject, wanneer je MYP = tweetalig VWO doet) een web shop gemaakt: www.petitefashionistas.nl Ik moet er nu een geschreven stuk over schrijven en daar moet ik ook mijn product evalueren. Ik heb een enquete opgesteld voor KLEINE meiden (dus meiden onder de 1.65/1.70 ongeveer) over mijn web shop www.petitefashionistas.nl Jullie zouden me geweldig helpen door dit in te vullen, dus bedankt alvast!! Liefs Nathalie

1. Wat is je naam?
  2. Wat is je leeftijd?
  3. Wat is je lengte?
  4. Zou jij kleding/accessoires op mijn web shop bestellen?
  5. Wat vind je van de design van mijn web shop?
  6. Vind je dat mijn web shop er net en overzichtelijk uitziet?
  7. Wat vind je van de kwaliteit van de foto’s?
  8. Zou je de kleding passen of is het te strak of te wijd?
  9. Vind je deze kledingstijl geschikt voor kleinere mensen of vind jij dat je beter andere kleding kan dragen? Vind je dat deze kleding meer geschikt is voor langere meiden?
  10. Vind je kleding modieus?
  11. Als je deze kleding zou vinden in een ‘normale’ winkel (dus niet op het internet), zou je het dan kopen?
  12. Vergeleken met ‘normale’ winkels, wat vind je van de prijzen van de kleding/accessoires?
  1. Wat is je naam?
    Diana Karoyan
  2. Wat is je leeftijd?
    18 jaar (22 09 1992)
  3. Wat is je lengte?
    1.56
    Ja
    Mooi, niet teveel gedoe enzo.
    Ja! Dat wou ik hierboven zeggen xD
    Prima!
    Ik zou alles willen hebben ;O
  9. Vind je deze kledingstijl geschikt voor kleinere mensen of vind jij dat je beter andere kleding kan dragen? Vind je dat deze kleding meer geschikt is voor langere meiden?
    Nou voor beiden, eigelyk! Niet te lang want dan worden jurkjes erg kort…
    Ja, erg leuk en hip.
  11. Als je deze kleding zou vinden in een ‘normale’ winkel (dus niet op het internet), zou je het dan kopen?
    Ja.
  12. Vergeleken met ‘normale’ winkels, wat vind je van de prijzen van de kleding/accessoires?
    Prima prijzen.

Succes ermee !

1. Wat is je naam? Danique
  2. Wat is je leeftijd? 14
  3. Wat is je lengte? 1.60 m
  4. Zou jij kleding/accessoires op mijn web shop bestellen? Ik zou best wat bestellen ja
  5. Wat vind je van de design van mijn web shop? Simpel, had wel iets drukker mogen zijn
  6. Vind je dat mijn web shop er net en overzichtelijk uitziet? Ja dat wel, alleen jammer dat je zo ver door moet klikken om de afbeeldingen wat groter te krijgen
  7. Wat vind je van de kwaliteit van de foto’s? Goed genoeg, alleen zoals ik al zei, ze mogen wel wat groter
  8. Zou je de kleding passen of is het te strak of te wijd? hoe bedoel je? :blush:
  9. Vind je deze kledingstijl geschikt voor kleinere mensen of vind jij dat je beter andere kleding kan dragen? Vind je dat deze kleding meer geschikt is voor langere meiden? Ik vind het denk ik niet specifiek geschikt voor kleine/lange meiden.
  10. Vind je kleding modieus? Ja
  11. Als je deze kleding zou vinden in een ‘normale’ winkel (dus niet op het internet), zou je het dan kopen? Er zitten dingen bij die ik zou kopen
  12. Vergeleken met ‘normale’ winkels, wat vind je van de prijzen van de kleding/accessoires? Goed, niet te duur

Nou, nu voel ik me echt mini ): …
Je zegt dat klein 1,65/1,70 is, ik ben maar 1,60 …

haha ik ben ook maar 1.58 hoor :slightly_smiling_face:
maar aangezien deze kleding best wel rekbaar is, kan het eventueel nog wel als je 1.70 bent (echt niet groter hoor!) maar ook voor mensen van 1.55 m.

bedankt voor de reacties btw ! :grinning:

Ik ben 1.68, mag ik hem nou invullen of niet? :slightly_smiling_face:

ja dan pas je het nog wel hoor haha :slightly_smiling_face:

Ik ben te groot. x]

sorry haha :slightly_smiling_face: maar ik moet volgens de ‘personal project guide’ de enquete laten invullen door mensen voor wie mijn product bedoeld is :stuck_out_tongue:

1. Wat is je naam?
    Nina
  2. Wat is je leeftijd?
    18
  3. Wat is je lengte?
    163 cm
    Ik bestel nooit van dit soort webshops maar er zitten wel leuke dingen tussen.
    Het ziet er een beetje simpel uit maar wel netjes.
    Ja hoor.
    De foto’s zijn vaak best wel wazig, niet zo erg goed dus.
    Dat weet ik niet, denk dat het wel zou passen
    Ik denk dat zowel lange als kleinere meiden deze kleding kunnen dragen
    Ja zitten best leuke dingen tussen!
    Sommige dingen wel ja
    Ik vind de prijzen prima!

Ik ben 1.58 kan ik hem ook invullen? dwerg :tipping_hand_man:

ik ben 1.70, is dat te groot?

1. Wat is je naam? Jessie
  2. Wat is je leeftijd? 17
  3. Wat is je lengte? Ongeveer 1.68
  4. Zou jij kleding/accessoires op mijn web shop bestellen? Denk het.
  5. Wat vind je van de design van mijn web shop? Wel nice, vooral die ring.
  6. Vind je dat mijn web shop er net en overzichtelijk uitziet? Ja.
  7. Wat vind je van de kwaliteit van de foto’s? Die mogen wel wat professioneler vind ik persoonlijk.
  8. Zou je de kleding passen of is het te strak of te wijd? Ik pas het wel denk ik. Alleen heb ik hele lange benen vergelijking tot de rest van mijn lichaam dus misschien dat ik de broeken niet pas haha.
  9. Vind je deze kledingstijl geschikt voor kleinere mensen of vind jij dat je beter andere kleding kan dragen? Vind je dat deze kleding meer geschikt is voor langere meiden? Iedereen kan het dragen denk ik.
  10. Vind je kleding modieus? Ja.
  11. Als je deze kleding zou vinden in een ‘normale’ winkel (dus niet op het internet), zou je het dan kopen? Sommige dingen wel, zoals die nude oversized sweater, off white/black dress en de black dotted oversized jumper maar bijvoorbeeld die jumpsuit of broek niet.
  12. Vergeleken met ‘normale’ winkels, wat vind je van de prijzen van de kleding/accessoires? Even duur ongeveer.

Edit: even goedkoop ongeveeer. (bij vraag twaalf.). Haha succes er nog mee meid!

Lees even de regels aub; dit mag niet.