Enquete over Bn'rs

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
```html
Hee meiden!

Ik ben samen met mijn klasgenootje bezig aan onze scriptie. Wij zijn op het moment aan het onderzoeken of in het huidige marktbeeld het inzetten van bekende Nederlanders, zoals Jan Smit voor C&A, nog effectief is. Tevens willen wij willen hierbij kijken of de Bn’r vervangen kan worden door het inzetten van een blogger.

Hiervoor hebben wij een enquete opgesteld. Deze zal niet meer dan 5 minuten van je tijd in beslag nemen en bestaat uit wat algemene vragen, testjes en experimenten.

http://www.bubo.com/surve…onse/fillSurvey/4376/2315

Als jullie de enquete eventueel door zouden kunnen sturen naar andere vrouwelijke vrienden, zouden we dit erg op prijs stellen.

Alvast bedankt!!!

Groetjes Merel en Hannah~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
```

ik vul 'm wel eventjes in (:

Enquetes zijn geloof ik niet meer toegestaan hier op het forum, maar ik kan het mis hebben!

^Klopt, en ik snap nog steeds waarom niet…

Oeps! Ik zal er even achteraan gaan… Wil natuurlijk niet een post plaatsen die niet mag! Thanks voor het advies:)

Ik vul hem wel even in!

gedaan

Ik vul hem wel even in…

Wat een vreemde enquete eigenlijk, vind de vragen nogal vreemd. En vraag 8 werkt niet goed, ik kan het niet meer verbeteren en nu staan er meerdere kruisjes per vraag :S
Bij vraag 41 wil ik iets invullen bij ‘Anders, namelijk:’ maar dan krijg ik de foutmelding dat ik ook een hokje moet aankruizen.

Ik weet dat jullie aan deze fouten waarschijnlijk niets kunnen doen ,amaar misschien wel handig om te weten :wink:

Ik heb m gedaan x
en ook die van “bloggers”

ik ben m voor je aan het invullen (:

okay ik wou het invullen maar ik snap er balzak meer van XD Veels te veel vragen en vakjes die je moet aankruisen :stuck_out_tongue:

sorry zie dit maar als een up :wink:

Thanks voor de reviews:)
Over de fouten in de enquete hebben wij al contact opgenomen met het bedrijf. Fout in het systeem, is weer lkkr haha! Maar we zullen het zeker meenemen!

done

-