enquete kleding (:

hee ik moet voor ANW een onderzoek doen naar het verschil in kledingstijl tussen Spanje, Nederland en de Scandinavische landen. Voor ons onderzoek heb ik een enquete gemaakt. Hij duurt ongeveer 30 seconden en ik hoop dat jullie hem willen invullen! hier is de link:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=76586

bedankt! xxx

Ik koop nooit kleding in Sneek?

ja dat moet ik even veranderen haha ;p

haha oke x)

zoo ik dacht nu komt er toch een lange enquete ghehe, maar heb hem in gevuld :wink:

hahaa XD Dankjewel :grinning:

Ingevuld :grinning:

dankje! : )

Ingevuld :slightly_smiling_face:
Maar volgens mij is het verboden om enquetes voor school hier neer te zetten, maargoed hopen dat genoeg mensen je enquete invullen voordat je topic eventueel wordt verwijderd. Succes met je ANW!

Ingevuld. Houd er wel rekening mee dat een moderator hier binnenkort waarschijnlijk een slotje op zal gooien, want dat doen ze altijd bij dit soort enquetes.

dankjulliewel! :grinning:
oh dat is raar zeg, dat dit dan niet mag ;o

Ik denk dat het is omdat er anders heel veel van dit soort topics komen, maar zeker weten doe ik het niet

Tja, omdat het reclame is ofzo?

Gedaan (:

Nou, ik vind. Dit is niet echt een reclame iets maar een schoolopdracht. Je probeert niet iets te ‘‘verkopen’’. Het gaat niet specifiek om iets dat van jou is. Dus ik laat deze open. er is niets mis met een schoolopdracht. succes!

@ topicstarter, als je genoeg resultaten hebt wil je dan je topic link eventjes naar mij noten? dan verwijder ik dan dit topic wel :slightly_smiling_face:

oke heel erg bedankt! : D ja ik stuur hem wel als ik hem niet meer nodig heb :slightly_smiling_face:

is helemaal goed. :grinning: ik zal m ook eens even invullen

okeee dankjewel! : D

gedaam