enquête ingevuld --> nu gebeld

Ik heb een keer een enquête ingevuld, twee weken geleden ongeveer. Heel stom, want normaal doe ik het nooit, maar je zou er een gratis geurtje mee krijgen ofzo? dus ik dacht oke ff proberen of het werkt…
Maar je moest dus aan het eind ook je telefoonnummer geven, ik met mijn stomme kop denk er niet bij na dat je dan dus lekker door al die bedrijven waar je je mening over hebt gegeven gebeld kan worden.
Ben al door essent gebeld ofzo, en door zon beautyarrangement?

my question:
Hoe kan ik dit nog ongedaan maken? dat ze mijn nummer niet meer hebben, en dat ik niet nog vaker gebeld wordt?!

Oh, ik heb dat ook gehad!
Nu word je steeds gebeld door van die rare bedrijven die je rare dingen aan willen smeren, terwijl je nog geen 18 bent.

Er is een site waar je je nummer in moet vullen en dan kom je op een lijst. Als je daarop staat dan mag je niet meer gebeld worden door dat soort bedrijven.

https://www.bel-me-niet.nl/
Even invullen, het werkt. Ik ben nooit meer gebeld.

Heeft bij mij ook gewerkt!

Ik had ook zoiets en zat aan Vodafone vast, ik zou een telefoon krijgen terwaarde van 200,- euro, wat ik niet wist, is dat ik vast zat aan een abbo. Ze belde mij steeds, ze wouden mijn rekeningnummer, en ik gaf dat niet. (Logisch)… na een tijdje belde Essent, Tele2 mij, om lid te worden. Ze bellen altijd onbekend, ik had maar een tijd niet opgenomen en heb nu een ander nummer… of gewoon meteen ophangen of als er weer word gebelt: ‘‘willen jullie niet meer bellen?’’