Enquete gevolgen van echtscheiding voor kinderen

.

.

Ik wil wel mee werken hoor!
Ik stuur je wel even een mailtje.

En @ heavenangel: waar slaat die emoticon op? Het is heus niet leuk als je ouders scheiden en je hoeft niet te benadrukken dat jouw ouders nog bij elkaar zijn, dit topic gaat over gescheiden ouders.

Ik krijg er EMDR-therapie voor, ruim 9 jaar na de scheiding. De klootzak.

nou sorry hoowr ik dacht ik help der alleen ff met uppen weet je wel, ik vind dit juist goed dat ze dit doet en die emotion sja naja whatever tis gewoon ik kan je niet helpen met beantwoorden maar gewoon een upje voor der.

Nja ik snap wel dat je het niet gemeen bedoelde, maar bedenk de volgende keer dat het wel zo over kan komen :wink:

Flauw.

Ik heb je net een mailtje gestuurd.

Heb je gemailt!

Ik wil het ook wel invullen maar liever niet via mail, dus als je het via gs wilt doen stuur maar een note ofzo!

Ik ook, 4 jaar na de scheiding.

OT: Ik heb je een mailtje gestuurd!

Hoi hoi,

Heel erg bedankt voor al jullie reacties! Morgen heb ik de enquête helemaal klaar en mail ik hem naar jullie. Als jullie niet via de mail willen beantwoorden is dat geen probleem, dan note ik de vragen wel.

Groetjes,
LoveJF

Even een upje.
Ik ben nog steeds op zoek naar mensen!

Ben je op zoek naar mensen die zich de scheiding zelf nog kunnen herinneren of maakt dat niet uit?

Hey! ik stuur je ook wel ff n mailtje :slightly_smiling_face:

ik heb je een mail gestuurd. :slightly_smiling_face:

Maakt niet uit of je het je wel of niet kan herrineren. Je kunt dan alleen een paar vragen niet invullen, maar dat maakt niet uit.

Oke ik heb je gemaild!