enorme liefdesverdriet.

beste girlsceners, (18)

na 2.5 geweldige jaren stond afgelopen week mijn vriend op de stoep. huilend vertelde hij dat hij niet meer verliefd op me is, en me niet meer voor de gek wil houden en het daarom uitmaakt. nu is mijn hart gebroken en weet ik echt niet meer wat ik moet doen. we hadden altijd een supergoede relatie en echt een goede band, en daarom willen we ook vrienden blijven. daarom appen we nu ook nog steeds over hoe t gaat. toch doet t echt superveel pijn en ik ben bang dat dat onze vriendschap in de weg gaat staan. help!

Als de vriendschap er voor zorgt dat jij het niet kan verwerken is het beter om de vriendschap te verbreken of in elk geval een stuk minder contact te hebben. Hij moet dat dan ook accepteren.

Je kunt ook nu even contact minderen en later de vriendschap weer oppakken

Oke dankje lady’s

Ja, zoals Emma zegt: contact minderen. Hij begrijpt je vast. Doe leuke dingen met je vriendinnen en zorg voor afleiding.

Liefdesverdriet is het rotste wat er is… Ik ben zelf net een tijdje over mijn liefdesverdriet heen nadat mijn vriend en ik besloten om het samen uit te maken na 2 jaar omdat de gevoelens voor elkaar weg waren.
Wat ik je aanraad is om de komende tijd elkaar heel veel rust te gunnen en elkaar dus niet whatsappen. Over een tijdje als jullie je wat beter voelen dan kan dat wel weer. Mij heeft dit enorm geholpen, even rust nemen en afleiding zoeken. Vertel je vriendinnen hoe je je voelt en vraag of ze wat leuks met je gaan doen.
Wanneer jullie nu al weer beginnen met een vriendschap opbouwen, word alles alleen maar ingewikkelder en wil je hem juist steeds liever terug, waardoor je alleen nog maar verdrietiger wordt.

Succes!

Ik weet precies hoe jij je voelt. Mijn relatie is een tijdje terug ook verbroken en ik wist niet waar ik moest zoeken. Contact blijven houden werkt NIET. Ik was er ook heilig van overtuigd dat ik dat wel kon terwijl iedereen anders zei.
Nu heb ik al een hele tijd geen contact meer met hem en het gaat steeds een stukje beter met me. Soms vind ik het nog wel lastig, maar dit helpt wel het beste.
Heel veel sterkte, ik weet hoe rot het is en je mag me altijd noten.