ENORME kiespijn die niet weggaat

Hee meiden, ik zit met een vreselijk probleem. Dit is nou al de 2e nacht dat ik letterlijk helemaal in huilen uitbarst van kiespijn. Ik ben eerder naar se tandarts geweest voor dit (toen had ik het nog niet zo heel erg), ze hadden fotos gemaakt van mn kiezen maar er was helemaal niks te zien. Behalve 2 gaatjes in mijn onderkaak, en dat de pijn daarvan zou komen. Maar geloof mij , die pijn komt daar echt niet door en het is echt ondraaglijk, echt…ik zit ook nogeens midden in de toetsweek, die ik al niet al te goed maak tot nu toe.

Het zou misschien ook het tandvlees kunnen zijn,maar ik denk niet dat dat het is.

Iemand tips?! Aspirientjes of ibuprofen helpen niet. Ik hou dit echt niet lang meer vol…

Waar heb je ongeveer pijn? Aangezien je het ook hebt over tandvlees zouden je verstandskiezen misschien ook uit kunnen komen… Die deden ook wel aardig pijn bij mij :’) ik heb ze er uit laten snijden bij de kaakchirurg

Aan de bovendste kies. Ik denk niet dat het de verstandskies is, anders zou dat ook wel te zien zijn op de rontegofoto die er is gemaakt…

Wat vervelend voor je zeg, kiespijn is echt the hell. Ik zou teruggaan naar je tandarts en vragen of hij/zij je anders geen zwaardere pijnstillers kan voorschrijven als nog steeds niet duidelijk is wat het is.

En ik wil je niet bang maken maar ik had een paar jaar ook heel pijn in mijn mond. De tandarts kan niets vinden en toen kreeg ik in de dagen daarna een heel dik gezicht, en bleek ik de bof te hebben (jaja een kinderziekte op je 23e) en uiteindelijk ook een ontsteking onder mijn kies, maar mijn gezicht deed al zo’n pijn dat die ontsteking niet eens meer echt opviel :’)

Gewoon weer teruggaan naar de tandarts! Pijnstillers slikken is geen oplossing. Hoe langer je hiermee wacht, des te groter de kans dat het probleem erger wordt en moeilijkere op te lossen is… en dat het nog pijnlijker wordt.
Laat je niet zomaar afschepen bij de tandarts.

Gewoon teruggaan naar de tandarts, daar zijn ze voor!

Apart , want op foto’s moet je ontstekingen ook kunnen zien. Dus als je een ontsteking zou hebben zouden ze dat gelijk moeten zien…

Misschien iets in je kaakbot? Apart hoor, anders ziekenhuis bellen en dan daar bij de tand/kaak afdeling…

Ga terug naar de tandarts!!! Ik weet wat voor een hell kiespijn kan zijn, naar mijn mening is het echt een van de pijnlijkste fysieke pijnen die je kan hebben. :sob::muscle:
Als je het echt niet meer kan uithouden bellen vanwege een spoedgeval.

Als je echt zo erg last hebt, was ik allang teruggegaan naar de tandarts. En anders naar de huisarts voor pijnstillers oid.

Dit idd. Zenuwen zitten heel raar, dus een gaatje in je onderkaak kan best weleens voor pijn bovenaan zorgen.

Moet de tandarts die gaatjes dan niet vullen…?
En voor de rest kan ik alleen maar bedenken dat je verstandskiezen doorkomen, maar dat was het niet zei je… Of toch een ontsteking ergens…

Ik heb ook vaak tandpijn, maar ik heb ook 4 gaatjes waar ik maandag voor naar de tandarts ga. En ja dat kan echt pijn gaan doen. Of misschien een vulling eruit zonder dat je het weet, doet ook verschrikkelijk veel pijn.

Mocht je er nog een keer last van krijgen: kruidnagelolie wil ook nog wel eens werken als verdoving. (uiteraard geen permanente oplossing)

http://kruidnagelolie.nl/informatie-kruidnagelolie/kruidnagelolie-tegen-tand-kiespijn/

Oud topic, slotje