Hallo iedereen!
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik veel te veel kleren heb die ik niet aantrek. Dus nu ben ik opzoek naar mensen die mijn kleren een nieuw thuis zouden willen geven
De maten van de kleren varieren van S, M en L (maar voornamelijk maat M).
Ik zet bij de kleren vaste prijzen en de verzendkosten erbij, je mag altijd proberen te bieden maar het liefst geen onzin.
Ik heb deze kleren en meer ook op marktplaats staan. Hier kun je ook meer foto’s zien.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/18421402.html
Mooi shirt met ruches van de H&M in maat 38.
Ik heb het nog nooit gedragen en daardoor ziet het er nog erg goed uit (alleen een klein beetje gekreukt).
Voor €7,- excl. verzendkosten (€2,16) is het meteen verkocht.
Mooi kort broekje met bloemetjes print van de H&M in maat 38.
Ik heb het broekje maar 1 keer gedragen maar het ziet er nog erg goed uit.
Voor €10,- excl. verzendkosten (€2,16) is het meteen verkocht.
Leuke zwarte trui van de H&M in maat M. De trui heeft driekwart mouwen en er is zilver in verwerkt wat een metallic effect heeft.
Ik heb de trui maar 1 keer gedragen, daardoor ziet het er nog erg goed uit.
Erg leuke beige blouse met bloemetjes print van de ZARA in maat M. De kraag van de blouse loopt uit in een lint waar je een strik in kan maken en het heeft driekwart mouwen.
Ik heb de blouse nog nooit gedragen en daardoor is de staat nog perfect.
Voor €12,- excl. verzendkosten (€2,16) is het meteen verkocht.
Leuke paarse top met kant van de H&M in maat M. Als je niet zo lang bent zou je het ook als jurkje kunnen dragen.
Ik heb het een paar keer aangehad maar ondanks een paar kreukels is het nog in erg goede staat.
Voor €5,- excl. verzendkosten (€2,16) is het meteen verkocht.
Mooie witte blouse van kant van de ZARA in maat M. De blouse is mouwloos en heeft mooi bloemetjes kant.
Ik heb de blouse nog nooit gedragen en daardoor is de staat nog perfect.
Erg mooie witte blazer met blauwe strepen van de Mango in maat 38. De blazer heeft erg mooie knopen met ankers erop aan de voorkant en de mouwen. Daarnaast heeft en blazer een erg mooie taille.
Ik heb de blazer nog nooit gedragen en daardoor is de staat nog perfect.
Voor €40,- excl. verzendkosten (€6,75) is het meteen verkocht.
Mocht je meer informatie willen vraag dan gerust!