Enorme Crush

Heey meiden,

Na mijn ex heb ik een lange tijd geen oog gehad voor een ander omdat ik hem nog steeds vreselijk leuk vond (tot 10 maanden na het uit was ong). Nu spotte ik laatst een jongen die bij mij op school zit en ik vind hem echt heel cute, dit gevoel heb ik lange tijd niet gehad. Ik had dus via via zijn instagram gevonden en een volgverzoek gestuurd, maar hij accepteert al weken niet. Hij heeft alleen 0 foto’s en dr komen ook geen volgers of volgend enzo bij. Dus ik dacht dat dat kwam omdat hij niet op insta zit. (oops i was creeping on his instagram haha :flushed:)

Alleen: zo gaat er natuurlijk niks van komen… Ik durf niet random op hem af te stappen en wil zeker niet wanhopig overkomen ofzo. Ik ben bijna 18, hij ook, dus via vrienden of briefjes lijkt me niet echt op zijn plaats, daarbij hebben we geen gemeenschappelijke vrienden…

Hebben jullie ideeën/tips/advies om soort van op te vallen bij hem of iig een gesprek te beginnen?

XX :upside_down_face: :upside_down_face:

Ik weet niet of er een bepaalde club in je omgeving is, waar mensen van je school veel heen gaan. Anders zou je ook een keer uit kunnen gaan en kom je hem misschien daar wel tegen?
Bij het uitgaan is iedereen sowieso wat losser en staat naar mijn idee meer open voor contact met onbekende mensen.

Ik vind dat stickybear gelijk heeft door inderdaad naar een feestje te gaan en te kijken of hij daar is ik had namelijk precies hetzelfde als jou. En ik ben met hem in contact gekomen door dat feestje dus die tip kan je zeker proberen. Dus ik hoop voor jou dat je dan wel met hem kan praten. Succes