enorme afknapper!!! Help?!?!?!

Hoihoi!

Sinds een paar dagen heb ik een vriendje. Hij is al 2,5 jaar mijn beste vriend. Laatst heeft hij me gezoend maar het was een grote afknapper. Echt een hele grote afknapper! Ik wil het niet uitmaken maar me vrienden zeggen van wel. Moet ik tegen hem zeggen dat hij echt niet kan zoenen? Zoja, hoe moet ik dat dan vertellen? Of moet ik iets anders doen?

Natuurlijk moet je het daarom niet uitmaken… Leer het hem gewoon. Neem zelf het initiatief.

Geef hem een kans. en misschien was het wel zijn eerste keer? dan gaat het toch nooit geweldig.

Wil je het nou uitmaken omdat hij niet goed kan zoenen? Wtf.

echte liefde

probeer hem te leren hoe hij moet zoenen zo heb ik dat ook gedaan bij mijn ex

Nee ik wil het ook niet uitmaken. Mijn vrienden vinden dat ik nooit met mijn beste vriend had moeten nemen. Het was echt heel awkward en het was niet zijn eerste kus, moet ik hem vertellen dat hij niet kan zoenen?

Als je het nu al uit wilt maken alleen omdat hij niet kan zoenen denk ik sowieso dat het niet veel kans van slagen heeft :’), want als je echt iemand leuk vindt, vind je meer dingen belangrijk dan of hij alleen goed kan zoenen!

Maar moet ik het aan hem vertellen?

Nee…

dacht ik al… ik had geen idee hoe xd maar me vrienden zeiden dat

je kan toch ook iets subtieler zijn dan: hey dude je kan niet zoenen.

bijvoorbeeld onder het zoenen; ik zou het fijner vinden als… (je je tong niet zo krampachtig hield, je je tong niet zover naar binnen duwde, je met minder speeksel zou zoenen… etc etc)

:’)
BURN

Je gaat 't toch niet daarom uitmaken.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m29zmfwAk51r5jtugo1_500.gif

GELIJK UITMAKEN!
Als iemand niet kan zoenen, waarom zou je ingodsnaam dan bij hem zijn?!?!!?!
Een relatie draait namelijk om zoenen! DUUUHHHHH

^Nu ben je wel heel hard… voor de watermeloen :grinning:

OT: Ik snap dat het misschien niet heel leuk is maar surprise surpise! Niemand is een natuurtalent fantastisch zoenen weet je. Iedereen moet dat een beetje leren, zoiets kan je namelijk alleen maar door te doen leren. En ik wou zeggen voor zoiets bestaat geen handleiding maar dat is maar gedeeltelijk waar. Voor wat jij leuk vind bestaat 1 handleiding en dat ben je zelf. En ja op youtube staan wel filmpjes denkik (ik kom zielig over nu :’) )

Als je echt van hem houdt, snap ik niet waar je op afknapt. Je kan namelijk samen experimenteren en samen ontdekken wat je leuk vind, hoe leuk is dat?

nee je gaat hem niet vertellen dat hij (in jou ogen) niet kan zoenen. dat zou je zelf ook niet leuk vinden om te horen. verder zou ik niet naar je vrienden luisteren en gewoon doen wat jij zelf goed vind voelen.

wow jij hebt vast een toprelatie, als je om zoiets al gaat twijfelen.

Dus jouw relatie draait alleen maar om zoenen, en perfectie. Oke (:

Euh, beetje raar. Als je iemand echt leuk vind kijk je daar wel doorheen. Ik zou het sowieso niet uitmaken, dat is hartstikke lullig. Leer hem gewoon hoe het beter kan en zeg niet dat hij het niet kan, dat is kwetsend en kan hem erg onzeker maken.