Enorm haardilemma.

-

foto ?

Ik zag gisteren jouw haar in een foto, en vond het nog steeds supermooi!

En hé, ik heb ook een grote neus en hangogen, en ook (een beetje pijpe)krullen, join the club :'D

Misschien als je het laat groeien het weer terugkomt? Ben wel benieuwd naar voor en na eerlijk gezegd…

alinea’s zouden wel handig zijn, want dit leest heeeel lang…

je haar moet nog even ‘bijkomen’ dat is altijd na de kapper :wink:

daarbij zei je dat je haar steil is van boven en gekruld van onder, waaruit ik concludeer dat je dik en dus zwaar haar hebt. Aan de bovenkant hangt veel gewicht waardoor het gaat hangen en stijl wordt, de onderkant krult dan natuurlijk omdat het dan ‘de ruimte heeft.’ Als je het knipt is er dus een stuk haar dat eerst steil was door het gewicht en nu ineens kan krullen wat overkomt als pluis.

zo, een heel verhaal :’) maar ik heb ong. hetzelfde en snap je dus wel. Misschien is het trouwens toch een goed idee wat aan je haar te doen van een haarmasker ofzo, zo kan je haar even bijkomen. ik hoop dat het helpt. En ik wil een foto!

Heb je een foto van hoe het er nu uit ziet?

-

Wees wat meer zelfverzekerd!(: je lijkt een zeer lief meisje dus probeer je zelf wat mooier te vinden! Waarschijnlijk ben je ook mooi!

Wow,ik zie de fotos nu pas! Je bent heel mooi!(:

Je bent echt heel mooi! Je ziet wel dat het verandert is maar ik denk dat het wel weer bijtrekt! Omdat er ook nog pijpekrullen tussen zitten!

Ik vind je haar nog steeds prachtig, maar het is zo jammer dat je kapper het zo recht heeft afgeknipt aan de onderkant.

Maar even serieus: Op die eerste foto ben je echt prachtig! De tweede en derde fotos zijn wat vager, maar wauw, wat heb jij een uniek en mooi gezicht! Echt heel mooi vind ik je.

En je haar, dat trekt wel bij denk ik. Ik heb ook de eerste paar dagen na de kapper 0,0 krullen, en daarna wel weer gewoon.

ow wat haat ik kapper toch… bij mij knippen ze het nooit goed terwijl ik gewoon duidelijk aangeef hoe ik het wil

OT ik vind het nogsteeds mooit hoor! maar meestal zit het de eerste paar dagen een beetje anders maar het wordt vanzelf weer hoe het was (bij mij dan)

ah zie ik had gelijk :]

ik raad je aan een serum te gebruiken, dit maakt je haar wat vetter en stopt de plus. Aan gezien je haar in niet zo heel veel pijpekrullen eindigd kun je proberen wat serum op je vinger te doen en en je haar erom heen te draaien, zeg maar zoals je doet zoals je je verveelt lol if that makes any sense. zo krijg je een strakkere krul en minder pluis.

lemme know if it worked :slightly_smiling_face:

-

Jij hebt echt mooi haar, nu nog steeds! Snap niet waarom je zo onzeker bent, je ziet er toch hartstikke leuk uit meiske!

Oh het valt heel erg mee hoor, je hebt (nogsteeds) prachtig haar! En ik heb ook altijd de eerste paar dagen na de kapper dat mn haar veel steiler zit dan anders. Komt goed! :slightly_smiling_face:

@ Iedereen: Aw jullie zijn echt veel te aardig haha. Echt heel erg bedankt! :heart:

Ik had bij de kapper meteen al een serum gekocht, aangezien ik de pluis-bui al een beetje aan zag komen! Ik ga het proberen, dankjewel! :slightly_smiling_face:
En ik ga morgen ook maar een haarmasker proberen. Tips qua welk merk etc.?

Dat jij onzeker bent dat snap ik dus echt niet.